9 Reacties

4 maanden geleden

Waarom doe je druppels niet op/in zijn eten, door de dag zijn drinken. Als hij s'avonds nog een fles drinkt, kan je het daar ook indoen.

4 maanden geleden

Reactie op Kyuubi

Waarom doe je druppels niet op/in zijn eten, door de dag zijn drinken. Als ...
Ik heb zelf smelttabletjes staan, en die doe ik in zijn Melkflesje s'avonds . Die waren bedoeld voor de 3 jarige. Maar hij neemt ze niet. En een arts zei dat ik het ook in zijn warme melk kan doen, die doe ik nu bij de jongste. Ik heb gemerkt dat de meeste vitamine gummies zijn pas vanaf 3jaar.

4 maanden geleden

Wij gebruiken de kauwtabletjed van kruidvat. Ze hebben vanaf 1 en vanaf 2 jaar, dus even goed kijken welke.

4 maanden geleden

Wij doen de druppels door zijn drinken, anders wordt het hier ook niet ingenomen 🤭

4 maanden geleden

Nog steeds die druppels olie van davitamon die zij sinds haar geboorte krijgt🙈

4 maanden geleden

Ik gebruik druppels van de kruidvat en doe ze door het drinken. Mijn oudste zoon krijgt tabletjes en hij ziet ze als snoepjes bij de boterham

4 maanden geleden

Druppels van Davitamon. Vergeet het wel regelmatig, dus geef wel vaak een paar druppeltjes extra. We geven het gewoon op een lepeltje tijdens het eten.

4 maanden geleden

Wij hebben de druppels van kruidvat, dat zijn maat 4 druppels per dag ipv de 10 of 12 van davitamon. Als ze ze weer een periode weigeren doe ik bij vier happen eten 1 druppel, dat werkt meestal wel.

4 maanden geleden

We doen de druppels bij zn toetje. 5 hapjes met 2 druppels.. hij vind het leuk als we dan in een andere taal tellen.