10 Reacties

4 maanden geleden

Misschien hand voet mond? Heerst erg op het moment.

4 maanden geleden

Reactie op Babee2022

Misschien hand voet mond? Heerst erg op het moment.
Qua plekjes lijkt het wel, maar er zitten precies 0 plekjes op haar mond voet hand 🙄 Plekjes zitten onder haar luier en nu op onderbenen

4 maanden geleden

Ik kan het niet zo goed zien op de foto, maar zou het ook kunnen dat het warmteuitslag door de koorts is? Dat het een beetje broeierig is geweest in de luier misschien. Ik denk dat alleen de HA of CB je er echt een goed antwoord op kan geven, en voor nu in de gaten houden of het erger wordt of verder verspreidt.

4 maanden geleden

Hier had ze ook alleen uitslag op haar benen en billen en de ha zei hand voet mond. Blaasjes in haar mond kwamen overigens pas na vijf dagen

4 maanden geleden

Reactie op Babee2022

Hier had ze ook alleen uitslag op haar benen en billen en de ha zei hand vo ...
Oh oké, als dat zo is, dan zal dit ook hand voet mond ziekte zijn. Dacht dat het daardoor echt o op die plekken moest zitten, maar niet dus. Thanks

4 maanden geleden

Reactie op MomOfL

Oh oké, als dat zo is, dan zal dit ook hand voet mond ziekte zijn. Dacht d ...
Ik denk het idd ook! Bij mijn dochter begon het precies zo, ook onder de luier en bij haar bovenbenen. Inmiddels ook pijnlijke blaasjes in haar mond, slecht slapen en nauwelijks eten en drinken. Zo sneu 😞 Sterkte ook voor jouw dochter!

4 maanden geleden

Reactie op NathalieA

Ik denk het idd ook! Bij mijn dochter begon het precies zo, ook onder de lu ...
Herkenbaar, mijn dochter wil wel eten, maar na 2x kauwen spuugt ze het uit en zegt ze bah. Ja echt sneu voor zo'n kleintje. Jij ook sterkte!

4 maanden geleden

Heb hetzelfde. Precies op dezelfde plek begonnen. Nu heeft ze ook vlekjes/blaasjes onder haar voet en handpalm. Wat smeren/doen jullie ervoor?

4 maanden geleden

Reactie op EARTHCHILD

Heb hetzelfde. Precies op dezelfde plek begonnen. Nu heeft ze ook vlekjes/b ...
Helemaal niets :). Het was hier dinsdag het ergst, wilde niets eten enzo, nu na 2 dagen is het al een stuk minder. Vlekjes zijn bijna weg en ze eet weer alsof er niks aan de hand is. Al 4 boterhammen en een bak met bramen, frambozen, blauwe bessen en aardbeien op vandaag, haha

4 maanden geleden

Reactie op EARTHCHILD

Heb hetzelfde. Precies op dezelfde plek begonnen. Nu heeft ze ook vlekjes/b ...
Regelmatig kinder paracetamol geven, verder niks. Overdag eet ze hier nog nauwelijks, drinken is ook niet veel. Maandag en dinsdag had ze weinig puf en energie, sinds gister speelt ze wel weer aardig. Alleen savonds en snachts heeft ze veel last van de plekjes, veel huilen en woelen dan, heel sneu want behalve pcm is er weinig aan te doen. Veel kroelen maar... Jij ook sterkte met je kindje, hopelijk heeft ze er niet al te veel last van