9 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk niet dat er iets mis is, anders was je niet zo snel zwanger van de vorige, soms duurt het gewoon iets langer..

2 maanden geleden

Bij mij is het juist andersom. 1e kind 2 jaar lang over gedaan incl iui traject. En nu alvast de spiraal eruit gehaald mocht het weer lang duren en ben ik binnen 3 maanden zwanger. Ik weet niet wat de reden hiervan is maar mijn gevoel zegt dat het er mee te maken heeft dat ik er nu niet zo op gefocust was. Maar als het een 1e keer is gelukt, denk ik niet dat er wat mis is met jou/jullie! Succes en ik hoop voor je dat jullie wens voor een 2e kindje snel in vervulling komt.

2 maanden geleden

Herkenbaar 🥲 eerste was met ronde 2 en nu hebben we een miskraam achter de rug (mei) en eerst gerommel met cyclus en nu in afwachting van ronde 2. Door die miskraam voelt alles verpest en lijkt het eindeloos te duren en ben ik het vertrouwen in m’n lichaam kwijt.

2 maanden geleden

Kan, is altijd toch weer anders en blijft onvoorspelbaar, eerste duurde bij ons 2.5 jaar, hoop dat als wij ooit zo ver zijn het bij een 2e sneller gaat maar ik verwacht geen wonders 🤭

2 maanden geleden

Zoals anderen ook al zeggen, het is zo onvoorspelbaar. Voor onze eerste zijn we 3 jaar bezig geweest, talloze tests, niks "mis" met ons en toch 8 gefaalde IUIs, een miskraam en uiteindelijk gelukt met IVF. Bij de 2e in 1x spontaan zwanger 🙈 Het enige waar je enigzins invloed op hebt is gezond leven en op het goede moment het bed in duiken, verder blijft het duimen. Om het in perspectief te zetten: de meeste mensen worden zwanger binnen een jaar. Probeer je actief (seks rond de eisprong) en is het na een jaar nog niet gelukt, dan kan je via de huisarts een verwijzing krijgen voor onderzoeken en ondersteuning. Daar vallen jullie dus nog heel ruim onder.

2 maanden geleden

Dankjewel dames❤️ misschien een domme vraag, maar ik had gisteren dus weer getest. En die was negatief. Ik wil vandaag de prullenbak legen en dacht even naar mn test kijken, zie ik ineenkeer een vaag streepje? Maar gisteren was het nog helemaal leeg. Kan dit betekenen dat ik toch wel zwanger ben of krijgen ze dat allemaal na een lange tijd

2 maanden geleden

Reactie op meisjelina

Dankjewel dames❤️ misschien een domme vraag, maar ik had gisteren dus weer ...
Dat is vaak een indroogstreep. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

2 maanden geleden

Reactie op Moeeee-der

Dat is vaak een indroogstreep. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Ja dat dacht ik ook! Alleen mijn test van een week geleden is gewoon wit gebleven, dus ik dacht zou het? Ik zou rond de 27e weer ongesteld moeten worden. Maar ben heel ongeduldig hahaha

2 maanden geleden

Reactie op meisjelina

Ja dat dacht ik ook! Alleen mijn test van een week geleden is gewoon wit ge ...
Haha herkenbaar. En dat is ook al overmorgen! Misschien nog een early doen? Hoop het voor je! 🤞🏼🍀