18 Reacties

3 jaar geleden

Lees graag mee ben er nog niet achter. Weet alleen wel dat die van de hema niet werkt. Of wij hebben een heel sterk kind😅

3 jaar geleden

Wij hebben een kommetje met zuignap van Jollein. Die werkt goed!

3 jaar geleden

Ik had ze een maand geleden ongeveer bij de zeeman gekocht. Bord met vakjes en kommetje. 5 euro stuk. Blijft prima zitten en kan in de magnetron.

3 jaar geleden

Bij mij werkt tot nu toe niks op de Tripp Trapp. Dat tafeltje heeft net wat reliëf waardoor het niet blijft zitten. Zijn goede zuignappen, op glad oppervlak blijft het super stevig zitten. Maar op Tripp Trapp werkt het niet :)

2 jaar geleden

Wij hebben de Stokke Steps, tafeltje idd ook met reliëf en niets blijft kleven. Ik heb ze met een heel fijn schuurpapier gepolierd zeg maar… nu kleeft het prima 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

2 jaar geleden

Bekijk JU&MP Bord met 4 zuignappen - Baby - Kinderservies - Kinderbord - Onbreekbaar - Roze op: https://www.bol.com/nl/p/ju-mp-bord-met-4-zuignappen-baby-kinderservies-kinderbord-onbreekbaar-roze/9300000147762003?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Kleeft heel erg goed 👍

2 jaar geleden

Reactie op Katleen1988

Bekijk JU&MP Bord met 4 zuignappen - Baby - Kinderservies - Kinderbord ...
Ook op de tripp trapp?

2 jaar geleden

Bij Kwantum hebben ze fijne!

2 jaar geleden

Ik heb van Konges slojd die zit goed op tripptrapp tafelblad. M’n zoon weet inmiddels wel hoe hij het eraf kan schuiven (maar dat gaat veel trager dus ben ik er altijd op tijd bij)

2 jaar geleden

Ik heb er eentje van Bamboo Bamboo en die is met geen mogelijkheid op te tillen zonder het lipje te gebruiken. Enige nadeel is dat het niet in de vaatwasser kan, maar voor oefenen met Rapley methode vind ik het echt super handig. Weet trouwens niet hoe het met tafelblad van Tripp Trapp werkt maar op ons aanrecht en keukentafel werkt het beiden 100%

2 jaar geleden

Petit filippe

2 jaar geleden

Ali express 🙊 Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,57 18% Off | Baby Veilig Sucker Siliconen Eetkamer Plaat Solid Leuke Cartoon Kinderen Gerechten Zuig Waggel Training Servies Kids Feeding Bowls https://a.aliexpress.com/_EGqdKFR

2 jaar geleden

Iemand ervaring met de twistshake?

2 jaar geleden

Reactie op CIS4

Iemand ervaring met de twistshake?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

2 jaar geleden

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik krijg m vandaag binnen. Kom morgen met update 🤣

VRIEND

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Update twistshaker mini met triptrap. De placemat heeft geen zuignap maar een soort van magnetisch effect. Het werk voor het op willen tillen van t bord die je op de placemat draait maat binnen 1 minuut wist mijn dochter hem van het blad te schuiven ipv trekken. Dus... niet direct succes nee. Denk dat je voor minder geld even goede bordjes kunt krijgen