32 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Zwill
Het is hier ook drama! Van eerst gewoon weg kunnen leggen en erbij weglopen ...
Preciesss wat wij hebben idd. Ben de kamer nog niet uit en gelijk staan, roepen en huilen. Gelukkig dat t hielp om er naast te liggen.
Ik zit nu paar dagen elke avond naast haar ledikant met mijn rug naar haar toe. Zo kan ze wel in slaap vallen, duurt soms wel 30 min. En dan sluip ik weg. Ze wordt dan midden id nacht weer huilend wakker en dan lukt t echt niet meer haar in dr bed te laten slapen. Dus neem ik haar mee naar zolder om verder te slapen.
Hoop ook zooo dat dit snel over gaat.
2 maanden geleden
Reactie op EARTHCHILD
Heeft ze voor december wel ooit in haar eigen bed geslapen dan? Echt pittig ...
Ja klopt, wel altijd in de avond met wiegen of in onze armen maar middagdutje was altijd neerleggen en voordat ik de deur uit was sliep ze al.
In dec veel ziek geweest, andere opvang, kleine operatie gehad en toen veel tussen in gelegen. Voorheen werd ze ook wel eens ‘s nachts wakker en lag ik met haar op de bank en legde ik haar weer in bed. Dat wilde ook niet meer. Voor ieders nachtrust op geven moment bij ons in bed genomen en dan slaapt ze direct verder.
Nu elke avond rond 21/21.30/22.00 helemaal overstuur wakker en dan ga ik maar naar bed. Breekt echt op 😭
2 maanden geleden
Wij hebben precies dit!!! Ook net terug van vakantie en echt drama 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
2 maanden geleden
Wij ook net terug van een lang weekend center parcs. Hij sliep dan op de kamer in de kamer van mijn moeder in een ledikant omdat de baby bij ons op de kamer was. En het ging eigenlijk wel goed. Werd elke nacht wel wakker, maar dit was dan bv ook omdat het een heel gehorig huisje was en iemand dan bv naar de wc ging of omdat mijn moeder tegen zijn bedje liep.
Maar.. elke keer nam ze hem bij haar in bed en vervolgens sliep hij gewoon door tot een uur of 7/8!
Wij gaan dat hier dus ook proberen alleen hopen dat de baby niet wakker wordt 😅
En het is niet ideaal maar beter als 2 of 3 uur met hem beneden zitten toch?
2 maanden geleden
Reactie op CharleyN
Rond deze leeftijd hebben ze weer een slaapregressie, kan tot 6 weken duren ...
Ja gelukkig komt er hier na bijna 3 maanden een einde aan. Slaapt weer de nachten door pff.
2 maanden geleden
Reactie op samvd25
Wij ook net terug van een lang weekend center parcs. Hij sliep dan op de ka ...
Do whatever works hoor, ook denken aan jullie rust!
2 maanden geleden
Reactie op Tamara2022
Wij hebben precies dit!!! Ook net terug van vakantie en echt drama 🥲🥲🥲🥲 ...
Hoe is het nu? Hier lijkt t over te gaan 🤞🏾.
2 maanden geleden
Reactie op Lieke3004
Ja klopt, wel altijd in de avond met wiegen of in onze armen maar middagdut ...
Ja dat breekt echt op. Ook wel veel gebeurt in 1 maand, zal er natuurlijk ook wel in hakken😓.
2 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Slaapregressie maar kan ook nachtangst zijn. Mijn dochtertje had dit 2 maan ...
Heel herkenbaar het tweede stukje.. Al bijna 2 jaar verder.. Ben het zoooo zat!! As we speak is het 3 uur ‘s nachts en is het al 3x mis vannacht. Eigenlijk altijd extreem na een opvang dag (en mijn werkdag) is zo pittig! 😔 Hij slaapt niet bij ons in bed (deed ie dat maar). Heel strikt qua ritme, oma probeert vroeg op te halen van opvang zodat er genoeg ontprikketijd is maar niks helpt tot nu toe. 😵😴😴😴