Mama’s.. ik moet even van mij afschrijven.. want zoals de titel zegt, ik weet echt niet wat er gebeurt nu.
Zoals vele weten was mijn meisje van 5 okt, nooit een geweldige slaper. Sliep eindelijk door vanaf 13 mndn.
Net iets voordat wij op vakantie gingen, begon ‘t gezeik. Wij waren van begin tot eind augustus ongeveer 3,5 week op vakantie (camping & caravan). De eerste 2 weken heeft zij bij ons in bed gelegen, omdat ze midden id nacht SCHREEUWEND en krijsend wakker werd. Ze was serieus niet meer rustig te krijgen. Koos op de camping eieren voor mn geld want ja, je wil niet dat iedereen er wakker van wordt.
Id laatste week vd vakantie, ben ik tot wel 4 uurtjes id nacht bezig geweest haar weer in haar eigen bed te laten slapen. Nu zijn we thuis en is ook het naar bed brengen een DRAMA. Na 10 min gaat ze weer recht op staan in bed, jammeren en daarna echt huilen. Dit duurt soms een 1,5u voor ze eindelijk gaat slapen, maar dan zijn we er al meer dan 5x heen geweest.
Al meerdere nachten wordt ze helemaal in paniek wakker na even geslapen te hebben, eerst altijd stipt rond 05:00u maar nu begint het feest al vanaf 02:00u. Afgelopen 2 nachten is ze ook echt zelf wakker gebleven en was ze alleen maar bezig met opnieuw gaan staan in dr bed en huilen. Nadat ze 100x is weggelegd. Ben vanaf 01:30u tot 04:00u bezig geweest.
We geven haar een knuffel en zeggen dat ze moet slapen. Halen haar niet uit bed. Na de 6273ste keer, zeggen we niks, maken geen contact en leggen haar opnieuw plat in bed. Boos worden heeft geen zin, ze schrikt er even van en dan denk je “ze blijft liggen” maar kwartier later gaat ze weer staan roepen en huilen.
Sorry voor mijn lang verhaal maar ik zoek herkenning/tips want ik wordt gek. Vanaf volgende week weer full werken na de vakantie en met dit? Wordt echt pittig.. 😰.