10 Reacties

6 maanden geleden

Op mn dochters opvang heerst het al 5 weken en mijn dochter heeft het ook pas sinds deze week. Denk beetje verschillend hoe snel kindjes het oppakken.

6 maanden geleden

Reactie op Karrrr

Op mn dochters opvang heerst het al 5 weken en mijn dochter heeft het ook p ...
Dus het zou kunnen dat hij het na een hele namiddag contact met haar niet heeft overgekregen? Hij heeft haar maar eenmalig gezien toen die dag. Maar wel een volledige namiddag.

6 maanden geleden

Ja kan inderdaad dat hij niet besmet is hoor, heb ik wel vaker gehoord van vriendinnen!

6 maanden geleden

Ik denk dat het nog komt dan hoor. Hier zat er ruim 2,5 week tussen dat onze dochtertjes het kregen na elkaar.

6 maanden geleden

Ja mijn dokter gaf aan dat het kan. Mijn dochter en zoontje hadden gespeelt met een kindje die waterpokken had. Na 3 weken kreeg mijn dochtertje het maar mijn zoontje niet. Uiteindelijk 2 a 3 weken daarna kreeg mijn zoontje het alsnog.

6 maanden geleden

Mijn zoon heeft 5 rondes waterpokken op de groep op de opvang “overleefd”. De 6e ronde deed hij pas mee. 😅

6 maanden geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Mijn zoon heeft 5 rondes waterpokken op de groep op de opvang “overleefd”. ...
Wooww wat een sterk immuunsysteem! Ja, hier zijn we al enkele dagen voorbij de maximale incubatietijd en nog steeds niets.. dus volgens mij heeft hij ronde 1 ook overgeslagen 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Karrrr

Op mn dochters opvang heerst het al 5 weken en mijn dochter heeft het ook p ...
Hier net zo. Na 6 weken pas waterpokken!

6 maanden geleden

Mijn zoontje die alles altijd meepakt heeft nu 2 rondes waterpokken overgeslagen. Bij ons gaat er momenteel waterpokken met streptokokkenbacterie rond, ik hoop heel heel erg dat hij het nog even mag overslaan want dat is zelfs kritiek 😓🥺

6 maanden geleden

Reactie op Yv92

Mijn zoontje die alles altijd meepakt heeft nu 2 rondes waterpokken overges ...
Oh ik hoop oprecht met je mee dat hij deze ronde idd alsook overslaat 😫🍀