16 Reacties

3 jaar geleden

Dat vraag in me dus ook af馃檲 Ik ben 7 Oktober uitgerekend. Heb wel een schattige onesie gekocht maar nog geen jasjes of iets.

3 jaar geleden

Goede vraag! Heb een lekker wol matrasje en deken voor in de wieg en geen idee of dat voldoende is of een jasje ook nodig..

3 jaar geleden

Ik heb het bij mijn dochter in de wintermaanden zeker gebruikt! Ik zou hem in een maatje 62 nemen!daarvoor gewoon lekker inpakken met dikke kleding en een lekker dekentje als je naar buiten gaat!

3 jaar geleden

Ik heb er al wel 1 aangeschaft (berenpakje) met het idee dat ik in het ziekenhuis moet bevallen Dus dan kan die in ieder geval aan op de weg naar huis

3 jaar geleden

Voor mijn dochter die in maart was geboren hadden wij ook een winterjasje. Die heeft ze toch wel een aantal keer gedragen als we ergens naartoe gingen met de auto. In de wandelwagen pakte ik haar lekker dik in met een dekentje.

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne2222

Goede vraag! Heb een lekker wol matrasje en deken voor in de wieg en geen i ...
*kinderwagen

3 jaar geleden

Goed idee. Ik zat ook erg in twijfel...voorzien voor 14 oktober...

3 jaar geleden

Ik ga een wollen pakje kopen van Engel. Lekker warm in kou, maar niet te warm als het van dat tussenweer is. :-)

3 jaar geleden

Ik had bij mijn andere oktober kindje een berenpak, lekker dekentje en als het echt koud was de kinderwagen voorverwarmen met een kruik! Dat ging prima zo

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne2222

Goede vraag! Heb een lekker wol matrasje en deken voor in de wieg en geen i ...
Wat voor wol matrasje heb je? Ben ik ook naar op zoek!

3 jaar geleden

Reactie op A.R.M.93

Deze :)

3 jaar geleden

Reactie op A.R.M.93

X

3 jaar geleden

Ik vind zulke dingen zo lastig in te schatten nu, in de (bijna) zomer 馃槄. Nu koop ik nog niks in ieder geval. We zien in september wel. Mocht het wel echt nodig zijn is het zo besteld of door familie opgehaald...

3 jaar geleden

Ik ga wel voor een berenpakje in de winter. Voor het prille begin heb ik een teddydeken die ook over de maxicosi kan en een warm jasje en een "gewoon" jasje. In oktober kan het nog best lekker weer zijn. Laagjes zijn altijd makkelijk met een baby, dan kan je zo wat weg halen. En wol past zich aan, dus misschien dat ik daar nog een dekentje van haal.

3 jaar geleden

Onze eerste dochter is van december, had een winterjasje in huis maar heeft ze 1 keer aangehad. We hebben ons goed gered met zo'n Maxi-Cosi zak en een wikkeldeken voor in de wandelwagen. Heel persoonlijk denk ik wat je handig vindt.

3 jaar geleden

Zeker! Bij mijn oudste dochter veel gebruikt! Zij is geboren in november en kort daarna een periode van sneeuw gehad. Daardoor een tijd veel gedragen met onesie馃榿 En ik heb een hekel aan al die dekentjes en lakentjes. Ik vind een onesie aantrekken dan veel handiger