16 Reacties

3 jaar geleden
Dat vraag in me dus ook af馃檲
Ik ben 7 Oktober uitgerekend. Heb wel een schattige onesie gekocht maar nog geen jasjes of iets.

3 jaar geleden
Goede vraag! Heb een lekker wol matrasje en deken voor in de wieg en geen idee of dat voldoende is of een jasje ook nodig..

3 jaar geleden
Voor mijn dochter die in maart was geboren hadden wij ook een winterjasje. Die heeft ze toch wel een aantal keer gedragen als we ergens naartoe gingen met de auto. In de wandelwagen pakte ik haar lekker dik in met een dekentje.

3 jaar geleden
Reactie op Suzanne2222
Goede vraag! Heb een lekker wol matrasje en deken voor in de wieg en geen i ...
*kinderwagen

3 jaar geleden
Reactie op A.R.M.93
Wat voor wol matrasje heb je? Ben ik ook naar op zoek!
Deze :)

3 jaar geleden
Reactie op A.R.M.93
Wat voor wol matrasje heb je? Ben ik ook naar op zoek!
X

3 jaar geleden
Ik vind zulke dingen zo lastig in te schatten nu, in de (bijna) zomer 馃槄. Nu koop ik nog niks in ieder geval. We zien in september wel. Mocht het wel echt nodig zijn is het zo besteld of door familie opgehaald...

3 jaar geleden
Ik ga wel voor een berenpakje in de winter. Voor het prille begin heb ik een teddydeken die ook over de maxicosi kan en een warm jasje en een "gewoon" jasje. In oktober kan het nog best lekker weer zijn. Laagjes zijn altijd makkelijk met een baby, dan kan je zo wat weg halen. En wol past zich aan, dus misschien dat ik daar nog een dekentje van haal.

3 jaar geleden
Zeker! Bij mijn oudste dochter veel gebruikt! Zij is geboren in november en kort daarna een periode van sneeuw gehad. Daardoor een tijd veel gedragen met onesie馃榿
En ik heb een hekel aan al die dekentjes en lakentjes. Ik vind een onesie aantrekken dan veel handiger