5 Reacties

vorige maand

Kan het zijn dat ze echt oververmoeid is?

vorige maand

Heel herkenbaar, mijn zoontje heeft hier ook last van. Lijkt erg zoekende om zijn emoties onder controle te kunnen houden. Ik geef het de tijd die nodig is en praat veel met hem zodat hij zich begrepen/gezien en gehoord voelt.

vorige maand

Ook herkenbaar. Zoontje heeft 2 weken geleden elke avond koorts gehad en overdag niks aan de hand, maar sindsdien is zijn gedrag zo anders. Weigert zijn avondeten, soms zelfs zonder eten naar bed (ben ik op tegen eigenlijk maar alle avonden brood kan ook niet) vanavond ook een gigantische huil/driftbui, niet uit te krijgen. Is het een fase? 🥲 Wat werkt? Geeeen idee..heb hem maar afgeleid met andere dingen want ik kreeg hem er absoluut niet uit

4 weken geleden

Ik herken het enorm alleen is mijn dochter niet ziek geweest. Maar alles is teveel en nee. De tantrums zijn ook echt zo heftig dat ik me er inmiddels voor schaam en niet echt blij wordt van een uitstapje 🫠 ook als iets even niet mag gaat ze huilen alsof we haar iets aan hebben gedaan. we proberen consequent te blijven, begripvol en soms helaas ook even heel streng omdat ze niet over alle grenzen heen moet gaan ineens

3 weken geleden

Mijn dochter ook! Soms schrik ik er echt van. Ik heb ook het idee dat het komt door vermoeidheid van school (we wonen in België)