8 Reacties

2 jaar geleden

Ahhh, schattie :(. Ik las dat je beter geen creme of zalf moet gebruiken bij gelijmde wondjes omdat anders de lijm zacht wordt. 馃槵 hopelijk gaat het snel beter met haar 馃

2 jaar geleden

A vogel, vallen en stoten creme

2 jaar geleden

Aahhh snoetje toch! Ongelukjes gebeuren nou eenmaal :( Ik snap dat je je als mama zijnde heel schuldig voelt maar dat hoedt echt niet! Jij zou dit toch nooit willen?! Ik hoop dat ze er geen litteken aan overhoudt. Wat een prachtig dochtertje heb je toch 馃槏鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

2 jaar geleden

Mijn oudste zoon is gebeten door een hond in zijn gezicht. Dokter gaf toen aan dat het met een jonge huid vaak goed geneest. Het is een echte brokkenpiloot maar allemaal goed gekomen. Heb niet gesmeerd, afblijven was het beste.

2 jaar geleden

Ach liefie! Mijn 4 jarige heeft op die leeftijd een aanvaring met een kat gehad, ook een paar flinke halen in d'r gezichtje en tot d'r oogje. Zag er vreselijk uit, ik kon ook wel huilen! Heb ik natuurlijk gedaan ook.. Kan het nog steeds als ik de foto's terug zie. Maar gelukkig al snel goed geheeld. Kleintjes kunnen veel hebben nog.

2 jaar geleden

Wat is ze prachtig 鉂わ笍 Komt allemaal goed hopelijk 馃ズ

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met de wond van je mooie dochter?

2 jaar geleden

Je zou sheabutter van PuurGeluk kunnen proberen. Heeft mij geholpen met littekens en ook de plekjes en wondgenezing bij de kindjes helpt echt!