10 Reacties

2 jaar geleden

Up

2 jaar geleden

Nee ik geef zalm ook meestal uit de oven, bak het meestal tussen de 160-180 graden en vaak gewoon op gevoel. Check af en toe wanneer het gaar is en dan haal ik het er uit!

2 jaar geleden

Ja hoor, kan makkelijk! En je kunt er ook een beetje olijfolie of roomboter bijdoen. Ik doe zalm meestal in folie in de oven, dan droogt het sowieso niet uit.

2 jaar geleden

20min op 180 graden ongeveer. Als je het echt doorbakken wil moet het misschien iets langer.

2 jaar geleden

Mijn dochter vindt geztoomde zalm niet lekker.. als ik die in de oven doe dan eet zij wel op.. ik doe meestal 30 minuten op 180 gr

2 jaar geleden

Kan beide prima, 15 a 20 minuten op 190 graden. Gewoon af en toe even kijken of ie gaar is

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Up
Dit is wel onnodig binnen enkele minuten nadat je je topic hebt geopend vind ik

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Dit is wel onnodig binnen enkele minuten nadat je je topic hebt geopend vin ...
Ik was aan het koken, dus moest het even op dat moment weten. Hier een opmerking over was ook niet nodig ‘vind ik’ :)

2 jaar geleden

Ik geef mijn zoon warm eten wat ik ook eet. Zolang het gaar is lijkt er wat mij er weinig aan de hand. Maar vond hij / zij het lekker?

2 jaar geleden

Reactie op Kim485

Ik geef mijn zoon warm eten wat ik ook eet. Zolang het gaar is lijkt er wat ...
Jaa ze vond het heerlijk🥰 Ik probeer nog aan de rapley methode te wennen, dus kan soms een beetje onzeker zijn.