3 Reacties

7 maanden geleden

Wij gaan hier ook door een hele intense periode qua slaap. Veel huilen en wakker snachts. Als we haar oppakken wordt het eigenlijk alleen maar erger. Wij laten haar dus huilen max 2 minuten en gaan dan weer naar binnen. Dit herhalen we tot dat ze het “opgeeft”. Wij hebben maanden lang moeten wiegen en dat kwam ook voort uit helpen in zo’n intense fase. Begrijp me niet verkeerd het liefste leg ik haar bij me in bed maar hiermee geven wij dus wel echt een grens aan. Wij zeggen continue hetzelfde; ga maar lekker slapen, mama en papa zijn in de andere kamer er kan niks gebeuren. Soms is het 2 x huilen en klaar en soms houdt ze het een uur vol. Heel intens dat wel. 🥺

7 maanden geleden

Ik heb hier helaas hetzelfde probleem. Mocht je de tip weten dan hoor ik het graag

7 maanden geleden

In de boeken die ik hierover gelezen heb en op "slaap tips voor baby's" op insta staan bij de 18mnd regressie gewoon de routine proberen blijven te handhaven. Dus ik zou, bij wakker zijn, idd even knuffelen, maar dan toch echt terug in bed. Huilen ? Mag, even laten huilen is oké. Troosten, knuffelen en terug naar bed. Hier begint ze ook al tekenen te tonen van die regressie. Wij doen het zo en het lijkt te werken.