13 Reacties

3 maanden geleden

Zou is kijken naar de zindelijkheidsbox

3 maanden geleden

Ik heb een week thuishoren gedaan. En dan dus eerste dagen echt helemaal thuis en geen afspraken en zo. Pas als t een beetje goed gaat een klein stukje naar buiten. Duurde hier een paar dagen voor t kwartje viel, maar na die week heeft hij overdag geen luier meer aangehad. Wij hebben niet helemaal de zindelijkheidsbox gevolgd, maar wel een beetje.

3 maanden geleden

Ik ga binnenkort ook (hopelijk) beginnen en ben een beetje onderzoek aan t doen. Idd beste een weekje thuisblijven en ik heb dus gelezen dat er van die onderbroeken zijn die niet doorlekken, maar het kindje wel het ongemak ervaart van in het broek plassen (zodat ze leren dat dat niet hoort). Die ga ik aanschaffen. En een zindelijkheidsbox aangeschaft.

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ik ga binnenkort ook (hopelijk) beginnen en ben een beetje onderzoek aan t ...
Wat handig, weet je toevallig hoe die broekjes heten?

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Dat zijn denk ik zindelijkheidstraining broekjes

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Die oefenbroekjes heb je niet nodig bij de zindelijkheidsbox, je geeft ze hierbij juist een normale onderbroek aan. Zou wel puppypads kopen voor op de bank

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Zindelijkheidsbroekjes idd!!

3 maanden geleden

Reactie op Mdr991

Die oefenbroekjes heb je niet nodig bij de zindelijkheidsbox, je geeft ze h ...
Lijkt me wel heel fijn, vooral met een newborn in huiss 😅

3 maanden geleden

Die broekjes zijn geen luiers! Als een kind een volledige plas doet overstromen ze gewoon. Alleen als ze een klein beetje plassen zorgen ze ervoor dat je niet meteen de broek ook in de was moet doen. De onderbroek wil je dan wel vervangen, want je wil ook niet dat ze gaan wennen aan een natte broek en dat ze het juist gaan laten lopen. Nadeel van die zindelijkheidsbroekjes is ook dat je t niet ziet als ze al een beetje laten lopen en je ze dus ook niet meteen kan helpen met alsnog naar de wc gaan. Ik zou de aanschaf besparen en er op rekenen dat je gewoon wat vaker moet wassen in t begin.

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Die broekjes dacht ik ook handig nou miskoop van de eeuw. Dan kan je nog beter beginnen met een onderbroek en daar een luier over als je t dweilen wilt voorkomen. Maar eerlijk bij ons kwam de klik pas enigszins toen ze zonder luier of broekje liep. Dus ofwel niks aan of alleen een onderbroek. Helaas hier weer een terugval met terug naar kdv na vakantie dus hopelijk gaat het snel weer beter. Komend weekend geen plannen dus gaan we weer doorpakken thuis.

3 maanden geleden

Heeft er hier iemand ervaringen met de zindelijkheidsbox

3 maanden geleden

Hier valt sinds een dag ineens een beetje het kwartje. Wij hebben een wc verkleiner met trappetje gekocht en dat vindt de kleine man ineens heel interessant :) Hij gaat nog niet bij elk poepje en plasje, maar in de middagpauze en savonds rent hij er wel naartoe. Wij hebben hem gewoon luierbroekjes aan gedaan die hij net als een onderbroek zelf omhoog en omlaag kan doen. Het potje vond hij helemaal niks en als ik hem zonder luier liet lopen, plaste hij overal.

vorige week

Ik heb het met de Zindelijkheidsbox gedaan, uiteindelijk amper nodig gehad want het ging heel snel…. Maar ik had een week vakantie opgenomen, de hele week niks gepland en gewoon de hele week zonder luier, hoeveel ongelukjes dan ook. En heel vaak op de wc zetten. Elke keer een sticker plakken als het is gelukt! Maar ik vond even een hele week thuis, de aandacht ervoor, geen andere dingen hoeven wel echt heel fijn. Dan heb je ook heel snel door wanneer hij/zij moet.