25 Reacties

4 jaar geleden

Hier 4+2 en net wakker uit mijn middagdutje🙈 ook erg moe. Hooofdpijn is minder dat had ik vooral vorige week

4 jaar geleden

Hoi ja heel herkenbaar... 😅 Hoofdpijn valt wel mee nu. Maar lekker de rust nemen die je nodig hebt

4 jaar geleden

Herkenbaar! Pf kwart over 5 weekend en dan al 36 uur gemaakt in 4 daagjes 😳😔

4 jaar geleden

Reactie op Esthur

Herkenbaar! Pf kwart over 5 weekend en dan al 36 uur gemaakt in 4 daagjes � ...
Ik ken die dagen indd.. zit op de vrachtwagen soms 40 uur in 3 dagen 😅

4 jaar geleden

Oo ja geloof ik, ik werk in de kinderopvang maar pf dat tillen krijg k gwn buikpijn van nu al, nog niet eens 4 weken zwanger 😅

4 jaar geleden

Ik ken die dagen indd.. zit op de vrachtwagen soms 40 uur in 3 dagen 😅
Hahaha toevallig, hier ook. 32 uur per week.

4 jaar geleden

Reactie op Proudmommy91

Hahaha toevallig, hier ook. 32 uur per week.
Ik ben vrachtwagen chauffeuse heb altijd een begin tijd maar nooit een eind tijd das soms best lastig met dingen plannen. En werk ook nog eens fulltime soms weken van bijna 70 uur 🙈

4 jaar geleden

Ik ben vrachtwagen chauffeuse heb altijd een begin tijd maar nooit een eind ...
70 uur😳 Dan mag ik echt niet klagen met 16 uur per week stage en 16 uur school

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik kan me dit niet zo herinneren van mijn vorige zwangerschappen, dood moe, en knallende koppijn elke dag de hele dag. (En misselijk de hele dag, maar hoef niet te spugen gelukkig) en dat nu al. Ik neem het wel voor lief, maar ik vind het wel een soort van snel enzo 😅

4 jaar geleden

Reactie op MamaJake

70 uur😳 Dan mag ik echt niet klagen met 16 uur per week stage en 16 uur sc ...
Jaa hoort er bij he..😅 maar daar in tegen kom ik wel over al haha. De gekste plaatsjes kom ik tegen.. maar ik ga dalijk wel minderen hoor of ze het er mee eens zijn of niet..😂 kleine gaat voor 🥰

4 jaar geleden

Reactie op BabyDeVriess

Herkenbaar! Ik kan me dit niet zo herinneren van mijn vorige zwangerschappe ...
Ik ben ook heel moe , misselijk, fast food 😍😍 en de hele dag door koud.. lig op de bank met een trui een dekentje en 2 honden 😂

4 jaar geleden

Ik ben vrachtwagen chauffeuse heb altijd een begin tijd maar nooit een eind ...
Jaa hier ook niet altijd een eind tijd. Als alle klanten gereden zijn, mag ik naar huis. Maar probeer wel vaak voor me zoontje rond 5 uur klaar te zijn. Weekenden maak ik ook wel eens dagen van 16 uur. Ook vrachtwagen chauffeuse. Mooiste beroep die er is.

4 jaar geleden

Reactie op Proudmommy91

Jaa hier ook niet altijd een eind tijd. Als alle klanten gereden zijn, mag ...
Dit is mijn eerste zwangerschap dus eind maakt nu nog niet zoveel uit. Maar ik ga dadelijk wel minderen kwa uren. Ben je ook lid van de Ladytruckers groep op fb ?

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap dus eind maakt nu nog niet zoveel uit. Maar ...
Jaa maar zit niet vaak op fb.

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap dus eind maakt nu nog niet zoveel uit. Maar ...
Maar gefeliciteerd met je zwangerschap. Des te spannender is het. Maar komt allemaal goed. Is best goed te combineren.

4 jaar geleden

Reactie op Proudmommy91

Jaa maar zit niet vaak op fb.
Okay en insta ? We gaan als het goed is ook een groeps app aan maken als je er in wilt moet je het maar laten weten 😊

4 jaar geleden

Reactie op Proudmommy91

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap. Des te spannender is het. Maar komt ...
Dankjewel 🥰 oh ja komt ook wel goed en ik zorg wel dat ik het kan combineren gelukkig een familie bedrijf en ze zijn erg op me gesteld dus dat scheelt ook haha

4 jaar geleden

Okay en insta ? We gaan als het goed is ook een groeps app aan maken als je ...
Ik wacht nog even, puur omdat ik niet zeker weet nog of ik zwanger ben. Maar volgen mag je wel op insta hoor. Shar.milanjay is mijn gebruikersnaam

4 jaar geleden

Reactie op Proudmommy91

Ik wacht nog even, puur omdat ik niet zeker weet nog of ik zwanger ben. Maa ...
Ik heb je al gevolgd volgens mij kon je eerst niet vinden

4 jaar geleden

Ik heb je al gevolgd volgens mij kon je eerst niet vinden
Ooo zag het hahaha, ik heb je net geaccepteerd.