9 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg

5 maanden geleden

Bij de kruidvat heb je een transparante poeder met factor 50. Het is eigenlijk voor over de make-up maar ik doe het in zijn haren. Werkt super goed en geen vette haren.

5 maanden geleden

Deze is het

5 maanden geleden

Ik smeer het lekker dik door haar haar heen 🙈 ziet er niet uit maar ik weet ook geen oplossing 😂. Die poeder klinkt eigelijk wel top alleen kan m’n meisje niet tegen alles…

5 maanden geleden

Oh die poeder klinkt echt als een uitkomst! Een mogelijk alternatief is spray (en dan niet lotion met een spraydop maar echte spray). Het ziet er inderdaad niet uit, maar ja, beter dan dat je kindje z'n koppie verbrand.

5 maanden geleden

Van soltan heb je speciale zonnebrand spray voor hoofdhuid. Wel doorzichtig en is factor 30. Smeer ik zelf altijd op mijn scheiding 😊

5 maanden geleden

De doorzichtige poeder van solait van de kruitvat zijn overal uit verkocht je heb wel nog de bronzen 🙈 maar m’n dochtertje is zo wit en licht dat ik die niet heb gehaald. Je heb er nog 1 van hawaiian die is wel doorzichtig. Vandaag geprobeerd en top niet ver niks. Nu 1+1 bij de kruitvat helaas 27 euro per stuk dan is 1+1 nog wel leuk

5 maanden geleden

Dit is hem

5 maanden geleden

Reactie op RobinDylan

Dit is hem
Bij ons waren die poeders overal uitverkocht dus ik heb deze gekocht bij de action om even te proberen maar is echt al veel fijner! Gewoon een paar spraytjes in het haar, vooral op de kruin. Helemaal kleurloos en trekt redelijk snel in. Haar beetje vettig maar lang niet zo erg als echt met die zonnebrandcrème!