6 Reacties

één maand geleden

Oh wat zal je geschrokken zijn! Misschien een geruststelling: alle kinderen bijten. De ene op de ene leeftijd, de andere weer wat later, maar het is eigenlijk ‘normaal’ gedrag. Maar ik snap heel goed dat je dit niet wil. Vaak komt het voort uit frustratie en is het een kwestie van zich meer ontwikkelen in communicatie en gaat het vanzelf over. Wat zei de opvang hierover?

één maand geleden

Dat hij een kindje heeft gebeten maar hij was dus niet gestopt hij deed gwn verder met bijten ze waren er natuurlijk niet blij mee

16 dagen geleden

Ik volg even. Niet omdat mijn zoon bijt wel omdat mijn jongste zoon (5maanden) gebeten wordt in het kdv door 1 kind en ik me ook afvraag hoe ze dit nog meer kunnen aanpakken. ik heb momenteel dus ook geen suggesties behalve consequent zeggen dat het niet mag.

15 dagen geleden

Reactie op Waterval

Ik volg even. Niet omdat mijn zoon bijt wel omdat mijn jongste zoon (5maand ...
Pfff lastig he hij heeft zijn broertje van 3 maanden ook gebeten helaas. Maar de laatste tijden is het minder geworden ik zeg altijd tandjes zijn om te eten niet bijten

15 dagen geleden

Iets anders aan bieden om op te bijten. Nee zo bijten mag niet bijt maar hier in. Bijt ketting of iets wat altijd dicht bij hem in de buurt is.