14 Reacties

5 maanden geleden

Ik kan de andere foto niet zien, dus nogmaals even de tweede foto

5 maanden geleden

Het glanst en is rood en gezwollen dus volgens mij (maar ik ben geen arts) nog ontstoken.. Heb je al teruggebeld naar de HA? Lijkt me een goede reden als AB niet heeft geholpen en het er 2 weken later nog zo uit ziet..

5 maanden geleden

Als de antibiotica zijn werk niet doet terug gaan. Ontstekingen zijn hoe klein ook nooit goed en zeker niet bij een klein meisje. Morgen meteen een afspraak maken en evt een antibiotica zalfje vragen?

5 maanden geleden

Ik zou er mee naar het spoed gaan als de huisarts niets wilt helpen. Spoed neemt die dingen wel serieuzer dan een huisarts. Vooral bij kindjes.

5 maanden geleden

Reactie op Simone00

Het glanst en is rood en gezwollen dus volgens mij (maar ik ben geen arts) ...
Ik ben gisteren o.a. hiervoor naar de huisarts geweest en heb er naar laten kijken. Hij keek echt 2 sec. en zei ik zou me hier geen zorgen over maken. Maar het zit me gewoon niet lekker. Hij maakte ook een keer een opmerking van ‘he je moet met de tijd je moederinstinct leren vertrouwen’ 😅

5 maanden geleden

Reactie op JG2

Als de antibiotica zijn werk niet doet terug gaan. Ontstekingen zijn hoe kl ...
Klopt, ik maak me ook onwijs zorgen. 🥺

5 maanden geleden

Reactie op Ons_kimmeke

Ik zou er mee naar het spoed gaan als de huisarts niets wilt helpen. Spoed ...
Dit heb ik ook overwogen… eergisteren had ze ook ineenkeer 39,5 koorts, dit allemaal voorgelegd bij de huisarts. Maar die gaf aan dat ze wellicht een virus te pakken heeft?

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Dit heb ik ook overwogen… eergisteren had ze ook ineenkeer 39,5 koorts, dit ...