14 Reacties

5 maanden geleden

Ik kan de andere foto niet zien, dus nogmaals even de tweede foto

5 maanden geleden

Het glanst en is rood en gezwollen dus volgens mij (maar ik ben geen arts) nog ontstoken.. Heb je al teruggebeld naar de HA? Lijkt me een goede reden als AB niet heeft geholpen en het er 2 weken later nog zo uit ziet..

5 maanden geleden

Als de antibiotica zijn werk niet doet terug gaan. Ontstekingen zijn hoe klein ook nooit goed en zeker niet bij een klein meisje. Morgen meteen een afspraak maken en evt een antibiotica zalfje vragen?

5 maanden geleden

Ik zou er mee naar het spoed gaan als de huisarts niets wilt helpen. Spoed neemt die dingen wel serieuzer dan een huisarts. Vooral bij kindjes.

5 maanden geleden

Reactie op Simone00

Het glanst en is rood en gezwollen dus volgens mij (maar ik ben geen arts) ...
Ik ben gisteren o.a. hiervoor naar de huisarts geweest en heb er naar laten kijken. Hij keek echt 2 sec. en zei ik zou me hier geen zorgen over maken. Maar het zit me gewoon niet lekker. Hij maakte ook een keer een opmerking van ‘he je moet met de tijd je moederinstinct leren vertrouwen’ 😅

5 maanden geleden

Reactie op JG2

Als de antibiotica zijn werk niet doet terug gaan. Ontstekingen zijn hoe kl ...
Klopt, ik maak me ook onwijs zorgen. 🥺

5 maanden geleden

Reactie op Ons_kimmeke

Ik zou er mee naar het spoed gaan als de huisarts niets wilt helpen. Spoed ...
Dit heb ik ook overwogen… eergisteren had ze ook ineenkeer 39,5 koorts, dit allemaal voorgelegd bij de huisarts. Maar die gaf aan dat ze wellicht een virus te pakken heeft?

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Dit heb ik ook overwogen… eergisteren had ze ook ineenkeer 39,5 koorts, dit ...
Bij 39 graden direct naar spoed gaan 🤯 ook al is het maar de tanden. 39 a 40 graden is enorm gevaarlijk. Ga zo snel mogelijk naar spoed. Ontsteking word sepsis en sepsis is dodelijk. Zoontje had door RSV een epileptische shock gehad. Kon dodelijk zijn.geloof me als je moederinstinct roept en de arts luistert niet, altijd naar spoed gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Ons_kimmeke

Bij 39 graden direct naar spoed gaan 🤯 ook al is het maar de tanden. 39 a ...
Ik had die avond gelijk de spoed gebeld en die gaven ook aan dat ik gewoon de ha moest bellen. Ik ga zo weer de huisartsenpost bellen😭

5 maanden geleden

Reactie op Ons_kimmeke

Bij 39 graden direct naar spoed gaan 🤯 ook al is het maar de tanden. 39 a ...
Ze gaf gewoon aan morgen de huisarts te bellen 😅

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ze gaf gewoon aan morgen de huisarts te bellen 😅
Ik verdraai de waarheid een beetje. Ik zeg altijd dat zijn eten en drinken is verminderd en de pampers ook. Dan zeggen ze dat je langs moet komen.

5 maanden geleden

Reactie op Ons_kimmeke

Ik verdraai de waarheid een beetje. Ik zeg altijd dat zijn eten en drinken ...
Vandaag langs de huisarts geweest en hij zei dat ik er wat calendula zalf op moet smeren en dat het een gespannen nagelriempje is. Wanneer de roodheid verspreid moet ik weer bellen 🥲 ik word hier gewoon moe van

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Vandaag langs de huisarts geweest en hij zei dat ik er wat calendula zalf o ...
Ga naar spoed en verdraai de waarheid een beetje.

5 maanden geleden

Reactie op Ons_kimmeke

Ga naar spoed en verdraai de waarheid een beetje.
Ik heb inmiddels een antibiotica zalf voor haar vinger, hopelijk knapt het hiermee op…