153 Reacties
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Thankyou! Super leuk. Ook 2e☺️? Hoeveel zit er tussen.. hoe ervaar je t tot ...
Ook de 2e ja! Mijn eerste is van augustus 2022 (was uitgerekend in oktober, dus flink te vroeg geboren). Ben nu uitgerekend in april. Ze zouden dan 1 jaar en 8 maanden schelen.
Ik merk ook dat ik het heel anders ervaar. Ben er veel minder mee bezig omdat de zorg voor mijn dochter zoveel tijd vraagt. En het is ook een minder zorgeloze zwangerschap vanwege de angst voor wederom een vroeggeboorte.
Qua kwaaltjes valt het gelukkig wederom mee voor mij!
Ik verwacht nu een jongen, vorige is een meisje. Dus dan hebben we van allebei wat.
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Ook de 2e ja! Mijn eerste is van augustus 2022 (was uitgerekend in oktober, ...
Aghh .. ja klopt het is nu ook echt de fase dat ze zoveel aandacht vragen inderdaad.. komt allemaal goed!
Leuk nu een jongen! Vind t ook allemaal spannend nu maar we blijven positief alles komt goed☺️
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Dankjewel☺️! Ah jij bent al best ver super leuk kort opelkaar!
Jaaa inderdaad, eerste jaar gaat even pittig zijn maar daarna is het wel fijn voor jezelf denk ik. Vind het nu eerlijk gezegd wel zwaar worden hoor, maar komt ook omdat die van mij nog niet loopt ens
één jaar geleden
Gefeliciteerd!
Hier 27+5 weken. Zit straks 16 maanden verschil tussen.
Idd zoals benoemd minder mee bezig want druk met de kleine dreumes. Ervaar deze zwangerschap wel stukken zwaarder. Werk ook nog maar voor 50% helaas.
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu? En hoe oud is je eerste kindje? Ik ...
Thankyou! Mijn eerste is nu 13 maanden, ik denk dat ik ook wel zo rond de 5,6 weken ben heb 4 dec mijn eerste echo 😧 dan gaan we t zien. Je had ook op mn andere topic gereageerd ( van gisteren 🙊) dus ben echt gister achtergekomen had niet eens gedacht haha dat ik zwanger was 😆!
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Haha, dacht al dat je naam me bekend voorkwam! 4 december, spannend zeg en ...
Nou, ik wou zoiezo niet heel lang wachten dat kort achterelkaar wel leuk voor hun later. Ik dacht ik zie wel wanneer het komt 😆! Ik geef ook nog bv dus dacht hebt niet zoveel kans 🙊! Maar zijn er super blij mee! En jullie? Heb jij al een echo gehad. Ik merk wel dat ik bij deze veel spannender ook vind alles. Hopelijk gaat alles goed daar binnen denk ik dan 😆
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Nou, ik wou zoiezo niet heel lang wachten dat kort achterelkaar wel leuk vo ...
Nou helemaal perfect dan toch! Wij zijn ook echt heel blij! Ik kolf nog 2x per dag en was halverwege oktober pas weer voor het eerst in 13 maanden ongesteld geworden, dus had het ook niet verwacht. 12 december heb ik de eerste echo, vind het nog veel te lang duren. Ben na die eerste echo toch altijd wat meer gerust ofzo. Hoe vaak geef jij nog bv? En ben je van plan dit af te gaan bouwen? Ben benieuwd hoelang ik het nog vol ga houden ook🙈