153 Reacties
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Wat spannend!!! En wat leuk, net iets meer dan een jaar verschil. Hopelijk ...
Dat hoop je altijd he, haha 😂 Volgens mij is onze eerste dochter wel nog nét iets te jong om echt te snappen wat er gebeurt en hopelijk ook die hele jaloerse fase een beetje te vermijden. Ik ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren!
één jaar geleden
Mommy’s wat waren jullie eerste symptomen trouwens ? K heb echt in de nacht vreselijke krampen soms (menstruatiekrampen) en ik voel dat ik nu al steken heb byv by niezen of als ik snel uit bed stap byv.. zo vroeg al 😆!!! Ik vind het zo spannend kan dit al zo snel in de zwangerschap
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Mommy’s wat waren jullie eerste symptomen trouwens ? K heb echt in de nacht ...
Ik ben net als bij de eerste zwangerschap heel erg moe en soms wat last van misselijkheid. Vind het wel pittig hoor, met zo'n kleine erbij van net 1 die midden in z'n verlatingsangst fase zit.
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Ik had rond het moment dat ik ongesteld moest worden wel een week lang last van spotting. Dat heb ik normaal vlak voor mijn ongesteldheid ook, dus ik zat maar te wachten tot het zou doorzetten. En ik was meteen super misselijk, ik was van huis op werkweek, geen idee dat is zwanger was, en ik gooide de eerste nacht zo mijn hele maaginhoud in de wc 😅 Pas een week later viel het kwartje en heb ik meteen een test gedaan.
Heel anders dan bij mijn eerste ook, toen had ik eigenlijk alleen last van gevoelige borsten de eerste tijd.
één jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Enerzijds omdat ik medicatie gebruik waarvan het voor de baby beter is als ...
Idd prachtig termijn.
Ik wens jullie veel succes en sterkte met je zwangerschap 🙏🏻
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Zowel bij de eerste als de tweede in eerste instantie niets. Vanaf week 5 ziek/misselijk en intens moe.
één jaar geleden
Yess ook ik mag me aansluiten! 1e kindje van oktober 22, volgende juli 24☺️
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Hoi dames hoe is het met jullie? Hoop dat alles goed gaat met jullie! ☺️ vo ...
Hier goed hoor, merk weinig eigenlijk behalve dat ik wat vermoeider ben en verschrikkelijk erg droom in mn slaap😂
Hoe is het met jou?
Maandag al, gaat snel eh! Ik merk dat ik deze ook iets spannender vind, misschien omdat ik het gevoel heb dat ik niet echt het gevoel heb dat ik zwanger ben ofzo.
één jaar geleden
Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschappen allemaal!
Ik word vrijdag ingeleid! Kan echt niet wachten en ik ben echt zo benieuwd hoe onze dochter zal reageren. Ze heeft het deze week wel lastig hoor, een paar kiezen die aan het doorkomen zijn en ze is net aan het switchen van 2 naar 1 dutje, dus ik hou mijn hart vast 🙈 Morgen hebben we expres nog een laatste dagje met z'n drieën als gezinnetje gepland voordat ze uit logeren gaat. Ik vind het echt zo spannend allemaal, met zo'n kleintje erbij is het zo anders dan de eerste keer.
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Hier goed hoor, merk weinig eigenlijk behalve dat ik wat vermoeider ben en ...
Ik ben ook wel indd wel een beetje moe wil t liefst alleen in bed blijven 😆 maar gaat natuurlijk niet met een kleine van 1. Ik heb ook wel vreselijk last van mijn tepels nog steeds en mn borsten beginnen gevoeliger te worden? Heb jij dat ook? Vooral mijn rechter borst/tepel 😓.. heb ook last van bandenpyn. We gaan t maandag zien, hopelijk gaat alles goed 😆. Wanneer heb jij je eerste echo en hoeveel weken moet jij dan zijn ongeveer
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Ik ben ook wel indd wel een beetje moe wil t liefst alleen in bed blijven � ...
Ja dat heb ik dus ook, lekker een hele dag in bed met Netflix, ben ook nog is verkouden ook. Nee ik heb geen last van mn borsten/tepels eigenlijk. Ik heb 12 december de echo, ben dan 8 weken, dus moet nog een weekje langer wachten🙈
één jaar geleden
Onze tweede dochter is vanochtend geboren na een hele snelle bevalling! 💖
Vanmiddag hebben mijn ouders onze dreumes even kort langsgebracht in het ziekenhuis. Vooral mijn man had heel erg de behoefte om haar te zien en te knuffelen. Mijn moederhart had gehoopt dat er een soort prachtige eerste ontmoeting tussen de zusjes zou plaatsvinden, maar.... ze snapte er natuurlijk geen drol van 🙈 ze heeft 1x naar de baby gekeken en dat was het wel, totaal niet interessant. Heel begrijpelijk voor een meisje van 14 maanden natuurlijk, maar op emotioneel niveau vind ik het toch wel een beetje lastig. Komt uiteraard allemaal vanzelf wel, maar het was zo niet het romantische plaatje dat in mijn hoofd zat! 😅
één jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Onze tweede dochter is vanochtend geboren na een hele snelle bevalling! 💖 ...
Gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je je de eerste ontmoeting anders en romantischer had voorgesteld, maar ik weet zeker dat er de rest van hun leven nog zoveel momentjes gaan komen waarbij je dat gevoel wel gaat krijgen!