153 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Gefeliciteerd!❤️ Gaat het verder goed met jullie beide?
Dankje! Het gaat heel goed, ik herstel heel goed en voorspoedig en met de kleine dame gaat het ook super. Wat zijn ze dan ineens weer klein zeg 😱 Ik gooide haar bijna door de kamer de eerste keer dat ik haar uit de wieg tilde, als je zo'n dreumes van 10kg gewend bent 😂
één jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Onze tweede dochter is vanochtend geboren na een hele snelle bevalling! 💖 ...
Gefeliciteerd!! Wat onwijs mooi, twee meisjes zo dicht op elkaar. Jammer dat de eerste ontmoeting niet helemaal was zoals in films.. maar met zo’n klein leeftijdsverschil zullen ze dat later vast helemaal goedmaken en veel aan elkaar hebben.
Geniet ervan! Ook al zal het ook heel zwaar zijn af en toe. Dan mag je altijd bij ons klagen!
één jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Onze tweede dochter is vanochtend geboren na een hele snelle bevalling! 💖 ...
Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie🥰. Haha ik snap je verhaal helemaal indd wat je ook zegt je dreumes is ook nog klein die snapt er zeker niks van! Maar later gaan ze je echt dankbaar zijn ze worden beste vriendinnetjes van elkaar lekker samen alles doen, samen opgroeien! K kan nu al niet wachten tot dat mijn 2e komt als ik zo je verhaal zie ☺️. Vooral 2 meisjes lijkt me zo leuk!!!🥰
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Ja dat heb ik dus ook, lekker een hele dag in bed met Netflix, ben ook nog ...
Spannend he! bijna, ik heb t al overmorgen en echt ik kan gewoon niet wachten.. ik heb wel echt soort menstruatieachtig krampen vooral in de nacht die komt en gaat.. vreselijk.. ik las wel dat het komt door de baarmoeder omdat die nu aan t groeien is. Zie t maandag allemaal wel☺️
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Spannend he! bijna, ik heb t al overmorgen en echt ik kan gewoon niet wacht ...
Zo snel al! Ben echt benieuwd, doe na je echo een update hier eh!
Ik heb niet echt menstruatie achtige krampen, maar soms een beetje een weeeiig gevoel ofzo. Volgens mij had ik dat in m'n vorige zwangerschap ook, maar vergeet zoveel dat ik het niet meer zeker weet🥲
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Ik heb ...
Laat jullie zeker weten hoe het is gegaan👍 haha ja klopt af en toe heb ik ook van had ik dit ook bij mn eerste volgens my wel ja? 😆 terwijl het eigenlijk niet zo heeeel lang geleden is maar wat je zegt ben ook zo vergeetachtig geworden na mn bevalling weet het gewn niet meer 🫠
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Ik heb ...
Gek hé, hoe snel je dat allemaal weer vergeten bent. Ik was van de week weer helemaal onzeker omdat ik niet echt symptomen meer had, maar m'n vriend wist gelukkig nog dat dat bij de eerste net zo was geweest 😅 En de symptomen zijn inmiddels overigens ook gewoon weer terug, haat liefde verhouding ermee.
één jaar geleden
Hi dames, ik hoop me ook weer bij jullie te kunnen voegen 🤞🏻 11 dpo, gisteravond wat oud bloed verloren en wel het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, maar ik lijk iets te zien? Etos early is iets duidelijker dan gisteren, de easy@home cheapies lopen nog niet echt op en CB digital early is ook nog negatief… vorige zwangerschap had ik op 10 dpo al een duidelijkere lijn en een positieve (normale) CB… vind het dus toch een beetje spannend🥺
één jaar geleden
Reactie op bozzy
Dames heb net een beetje leek wel doorzichtig/geel/bruinige slijm gehad? He ...
Hè wat naar. Hoe is het nu? Nog meer verloren?
Ik zou me pas zorgen maken als het helderrood is, dit kan ook wat afscheiding met oud bloed zijn, van de innesteling bijvoorbeeld
één jaar geleden
Reactie op Arwen12345
Hi dames, ik hoop me ook weer bij jullie te kunnen voegen 🤞🏻 11 dpo, gist ...
Hi hi! Ik zie ook wat denk dat je ook bij ons mag aansluiten ja! Gefeliciteerd.
Ik had ook t gevoel dat ik ongesteld moet worden (nog steeds af en toe) test na 2 3 dagen weer anders met cb? Ik had eerst ook negatief test en na 2 dagen had ik dik positief ☺️.
één jaar geleden
Yess hier ook zwanger van de 2e. Ondertussen al 20 weken (morgen 20-weken echo) erg benieuwd! M’n zoontje is van 30 oktober dus zullen niet veel schelen. M’n 2e zoontje is op 28april uitgerekend
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Gelukkig!! Veel plezier zo, laat je ons weten hoe het was?
Update; het was helaas veeeelste vroeg om wat te zien 😅 maar dat dacht ik stiekem al.. want ik had op 20 nov positief zwangerschaptest die aangaf dat ik 1-2 weken zwanger ben, en ik had 1 nog liggen thuis digitaal die heb ik net gewoon gedaan en die zegt nu 3+ dus het klopt wel 😆.. moet nu zo 5 weken zijn denk ik
Verloskundige vertelde me alleen dat er voor nu een vruchtzakje te zien is en dat die mooi op de juiste plek zit ( in mn baarmoeder 🙃 ) en over 10 dagen heb ik weer een afspraak gekregen dan moet er meer te zien zijn! Dus dat is weer afwachten .
één jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Dankje! Het gaat heel goed, ik herstel heel goed en voorspoedig en met de k ...
Van harte!! Fijn dat alles oke is gegaan.
Hoe heten je dochters?
één jaar geleden
Reactie op Arwen12345
Hi dames, ik hoop me ook weer bij jullie te kunnen voegen 🤞🏻 11 dpo, gist ...
Voorzichtig dan gefeliciteerd 🥳