14 Reacties

3 jaar geleden

Het zou kunnen. Dit staat op internet: Je vruchtbare dagen vinden dus plaats op de dag van je ovulatie en twee dagen hiervoor. Onthoud dat je natuurlijk ook vruchtbaar bent tussen 3 tot 5 dagen ervoor, maar de kans is kleiner op bevruchting.

3 jaar geleden

Je weet het pas zodra je een positieve test hebt, dan kun je nog 1 a 2 extra dagen erbij optellen voor je je eisprong daadwerkelijk hebt. Als je vandaag je ovulatie hebt had je gister of zondag wel een positieve test moeten hebben

3 jaar geleden

Zaadcellen kunnen een aantal dagen overleven in de baarmoeder. Dus ja, het kan wel. Je kunt nu niks anders dan afwachten 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Yes, wij hebben 3 dagen voor de ovulatie onveilige seks gehad en het resultaat daarvan is een half jaar geleden geboren :)

3 jaar geleden

Je vruchtbare periode loopt gemiddeld van 5 dagen voor de dag van je ovulatie tot 1 dag na je ovulatie. Dat is dus een vruchtbare periode van een hele week. Dus het is zeker mogelijk dat nummer drie nu onderweg is. Overigens had je (nog) geen volgende zwangerschap gewenst, zei mijn verloskundige bij de nacontrole het volgende een morning afterpil stelt ovulatie uit en heeft dus alleen het gewenste effect als je die neemt nog voor je ovuleert. Neem je die erna doet het niks. Wist ik ook niet.

3 jaar geleden

Hier ongeveer een week voor de verwachte ovulatie onveilige seks gehad en onze jongste is nu 7 maanden. Mijn tip is dus om er nog een andere test achteraan te doen 😉

3 jaar geleden

Yes, hier 5 dagen voor ovulatie. En een heeeeeerlijke zoon van 6 maanden in mijn armen!

3 jaar geleden

Ja zeker

3 jaar geleden

Tot 5-6 dagen voor de ovulatie kan het raak zijn. Zaadcellen overleven minstens 3 dagen.

3 jaar geleden

Nou ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Zoontje 7,5 maand, 3 dagen voor ovulatie onveilige seks gehad.. het kan dus echt

3 jaar geleden

Reactie op poeleke29

Nou ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Zoontje 7,5 maand, 3 dagen voo ...
Oh, wat leuk! Was het de planning of was het een verrassing? Hier is mijn eisprong een dag later geweest denk ik, dus hier is het 4 dagen ervoor gebeurd. Ik denk dat het geen vaart zal lopen hier, al weet je het nooit…

3 jaar geleden

Reactie op DVI

Je vruchtbare periode loopt gemiddeld van 5 dagen voor de dag van je ovulat ...
Dat laatste was voor mij ook nieuw. Het klinkt ergens wel heel logisch inderdaad. Bedankt voor het delen!

3 jaar geleden

Oh, wat leuk! Was het de planning of was het een verrassing? Hier is mijn ...
Nee niet gepland, dus een leuke verrassing. 😅🥰

3 jaar geleden

Reactie op poeleke29

Nee niet gepland, dus een leuke verrassing. 😅🥰
Dan is het zeker een verrassing! Maar fijn dat het een leuke verrassing is! Geniet ervan! 🥰