4 Reacties

19 dagen geleden

Hoi, even een berichtje. Ik herken dit zo erg. Ik ben momenteel 33 weken zwanger en kan al weken geen aandacht aan mijn dochter geven vanwege mijn bekken/stuitje. De kleine meid voelt het aan dat de bevalling naderd en plakt aan mij terwijl ik niks kan. Zelf alleen maar aan het janken dat ik niks kan en dat ik het zi erg vind voor mijn dochter. Veel gepraat met iedereen om het op een rijtje te zetten. Je bent zelf het belangrijkste (en de baby) en het is maar tijdelijk. Straks met een 2e zul je in het begin ook niet alle aandacht kunnen geven maar dat is ook een proces wat er bij hoor. Ik snap je echt en advies praten.

19 dagen geleden

Ooh ja ik ben ook halve dagen gaan werken zodat ik rust kon pakken en in de avond iets meer energie had voor o.a. mijn dochter

18 dagen geleden

Allereerst gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Ben je al naar de verloskundige geweest? Zij kan je hier misschien wat voor geven? Ik heb hier met beide zwangerschappen last van gehad en cola hielp wel iets. Ik werk met voedsel en had vooral last van bijna alle geuren op mijn werk

14 dagen geleden

Als eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat kan helpen tegen misselijkheid is gember capsules of even je huisarts benaderen voor misselijkheids tabletten. Mbt de aandacht aan je dochter, geloof me daar komt ze wel overheen hoor 😂. Wellicht kan haar papa wat meer inspringen en wat leuke dingen met haar doen. Komt echt wel goed