1004 Reacties

4 jaar geleden

Ja die zijn echt stevig die Joolz. Alleen beet mijn zoontje in de lederen handvat haha. Waardoor hij wat beschadigd is. Me man zei dat hij gewoon een andere handvat gaat kopen that's it. Dan is ie weer helemaal goed.

4 jaar geleden

Toen de Lidl open ging, heb ik 2 kroppen sla gehaald, komkommers en tomaten🤣🤣 straks even slaatje maken. Ik heb er echt zin in. Ben blij dat ik niet echt zin heb ik zoetigheid maar gewoon in een slaatje.

4 jaar geleden

Toen de Lidl open ging, heb ik 2 kroppen sla gehaald, komkommers en tomaten ...
Weess blij heerlijk

4 jaar geleden

Reactie op mnsar

Weess blij heerlijk
Jaa helemaal happy. Heb nu gemaakt dus lekker smullen

4 jaar geleden

Ik heb zin in pasta 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Jam2022

Ik heb zin in pasta 🤣
Hahahaha gisteren pasta gehad. Met spinazie en geraspte kaas.

4 jaar geleden

Ik was gisteren dus echt naar de winkel gevlogen en heb vla gehaald. Eindstand: 5 hapjes en zat daarna vol 😂

4 jaar geleden

Reactie op hopeeee

Ik was gisteren dus echt naar de winkel gevlogen en heb vla gehaald. Eindst ...
Haha weet je hoe je meer binnen krijgt? Leun achterover en ga eten🤣🤣🤣 zo eet ik tegenwoordig anders krijg ik er niks in. Ik leun achterover op de bank en ik eet lekker door.

4 jaar geleden

Hahahaha gisteren pasta gehad. Met spinazie en geraspte kaas.
Pasta gaan halen tijdens mijn middagpauze 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Jam2022

Pasta gaan halen tijdens mijn middagpauze 🤣🤣
Oeh lekker, besaha🥰

4 jaar geleden

Ik heb het ziekenhuis gebeld of ze pretecho doen. Maar dat doen ze dus niet in België. Ze kijken met de echo of de baby goed ligt en dan kijken ze of ze het geslacht zien. En anders hoor je het pas met de 21 weken echo.

4 jaar geleden

Ik heb het ziekenhuis gebeld of ze pretecho doen. Maar dat doen ze dus niet ...
Aaahh zou wel heel ongeduldig zijn persoonlijk hahaahah. Maar volgens mij heb je in Belgie ook heel veel pretechobureaus mop. Hier doen ze het ook niet in ziekenhuis maar wel allemaal particulie echobureaus.

4 jaar geleden

Toen de Lidl open ging, heb ik 2 kroppen sla gehaald, komkommers en tomaten ...
Echt heerlijk zo’n frisse salade met dit weer!!

4 jaar geleden

Reactie op Babylovee

Aaahh zou wel heel ongeduldig zijn persoonlijk hahaahah. Maar volgens mij h ...
Ah oke, ja weet het niet haha moet het dan opzoeken. Ik heb nooit pretechos gehad, en ben nooit zo nieuwsgierig geweest als dit x haha. Dus heb niks uitgezocht. Mijn familie woont in Nederland dus hun kon ik ook niet om advies vragen🤭🤭.

4 jaar geleden

Reactie op Babylovee

Echt heerlijk zo’n frisse salade met dit weer!!
Jaa echt heerlijk😍 ik vroeg me man wil je salade? Maar ik hoopte dat hij nee zou zeggen dan zou ik zijn portie eten🤣🤣🤣.

4 jaar geleden

Damess jullie eten allemaal zo lekker lees ik, zijn jullie niet misselijk 😮‍💨😮‍💨😮‍💨

4 jaar geleden

Damess jullie eten allemaal zo lekker lees ik, zijn jullie niet misselijk � ...
Haha ik ben wel misselijk maar ik kan alhamdoulillah wel eten. Waar ik niet tegen kan, dat eet ik gewoon niet meer.

4 jaar geleden

Damess jullie eten allemaal zo lekker lees ik, zijn jullie niet misselijk � ...
Ik kan niet alles meer eten merk ik. Er zijn best veel dingen waar ik misselijk van wordt. Dus dan geniet ik op de 1 of andere manier extra van de dingen die ik nog wel lekker vind

4 jaar geleden

Reactie op hopeeee

Ik kan niet alles meer eten merk ik. Er zijn best veel dingen waar ik misse ...
Precies dit. Wanneer je 1 x van iets moet kokhalzen of het ruikt raar haha dan gewoon niet eten.

4 jaar geleden

Precies dit. Wanneer je 1 x van iets moet kokhalzen of het ruikt raar haha ...
Ja precies. Vind het wel jammer. Ik geniet minder van zoveel dingen die ik echt lekker vond. Je smaak verandert soubhanallah best veel. Ik moet nu bijvoorbeeld echt niet denken aan dingen met melk, of waar teveel saus in zit. Vooral koude en droge dingen vind ik nu lekker. En koffie 🤢 ik ben sinds m’n 16de een fanatieke koffie drinker. Ik kan er niet meer aan denken gewoon. Zo raar