256 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Kom uit Emmen! 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ah, leuk! En we zijn bijna even ver. Jij hebt je echo al gehad zie ik. Voel je je goed?

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ah, leuk! En we zijn bijna even ver. Jij hebt je echo al gehad zie ik. Voel ...
Ja ik heb gister echo gehad! Ben nu 7+2. 😊 ik mag niet klagen, op wat rug/hoofdpijn, vermoeidheid en krampen na red ik mij goed. Gelukkig nog geen last van misselijkheid 🤞🏻 Hoe is het met jou?

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Ja ik heb gister echo gehad! Ben nu 7+2. 😊 ik mag niet klagen, op wat rug/ ...
Wat fijn! Hier ook goed, maar ook weinig symptomen eigenlijk. Erg vermoeid en gevoelige borsten, dat is het wel zo'n beetje. Het is bij mij vorig jaar 2x mis gegaan dus ik ben best gespannen. Maar tot nu toe moet ik me geen zorgen maken van de verloskundige, want geen symptomen hebben is heel normaal in dit stadium. Ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo, ben dan als het goed is precies 7 weken. Zo spannend!!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Wat fijn! Hier ook goed, maar ook weinig symptomen eigenlijk. Erg vermoeid ...
Wat naar om te horen dat het 2 keer is mis gegaan, 3e keer scheepsrecht; moet een blijvertje zijn! 😊🤞🏻 Wat spannend hè die eerste echo, de weken gaan zo langzaam als je er naartoe leeft & dan de ontlading als je het ziet en het hartje klopt 😨 Ik vond het echt prachtig!

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Wat naar om te horen dat het 2 keer is mis gegaan, 3e keer scheepsrecht; mo ...
Kan ik me helemaal voorstellen! Ik hoop inderdaad dat het dit keer blijft zitten. Nu echt aftellen!

2 jaar geleden

Ik kom uit Zuidlaren 😊

2 jaar geleden

Ik ben nu rond de negen weken zwanger van mijn tweede. Mijn dochter is alweer 8 jaar. Afgelopen woensdag een verlate vroege echo gehad. Spanning was hoog ivm een miskraam kort geleden en een coronabesmetting twee weken terug. Echt een opluchting dat er een kloppend hartje was 💗 volgende week al de termijnecho, benieuwd. Leuk dat jullie uit dezelfde regio komen 😊

2 jaar geleden

Reactie op R122122

Ik ben nu rond de negen weken zwanger van mijn tweede. Mijn dochter is alwe ...
Ah, wat fijn dat je echo goed was! Kan me de spanning heel goed voorstellen hoor. Ik moet nog wachten tot woensdag, heel spannend ook!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ah, wat fijn dat je echo goed was! Kan me de spanning heel goed voorstellen ...
Spannend moment woensdag! 🌸

2 jaar geleden

Ik ben wel blij als het eerste trimester er op zit straks, misselijkheid en vermoeidheid dan hoop ik minder

2 jaar geleden

Reactie op R122122

Ik ben wel blij als het eerste trimester er op zit straks, misselijkheid en ...
Meestal wordt het dan wel beter ja. Ik heb geen last van misselijkheid gelukkig, maar ben inderdaad steeds heel erg moe. Kan de hele dag wel slapen 😅

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd hoe lang ik het voor mijn collega’s nog geheim kan houden. Van de week weer een dag naar kantoor

2 jaar geleden

Reactie op R122122

Ik ben benieuwd hoe lang ik het voor mijn collega’s nog geheim kan houden. ...
Kun je het al zien? Ik heb ook het gevoel dat het op m'n voorhoofd geschreven staat hoor 😅

2 jaar geleden

Wat leuk, mensen uit de buurt! Ik ben zwanger van mijn 3e wondertje, vorige week eerste echo (ivm mijn gezondheid) nu volgende week dinsdag de 2e dan zou ik 8 weken moeten zijn😙

2 jaar geleden

Reactie op meisjeuitdrenthe

Wat leuk, mensen uit de buurt! Ik ben zwanger van mijn 3e wondertje, vorige ...
Wat mooi zeg, een derde kindje. Voel je je goed? Duurt lang hè, dat wachten op de echo's.. Ik heb woensdag eindelijk m'n eerste!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Wat mooi zeg, een derde kindje. Voel je je goed? Duurt lang hè, dat wachten ...
Jaa heel mooi, maar ook weer spannend. Ik voelde me nog nooit zo slecht tijdens een zwangerschap haha, de hele dag misselijk en heel moe. Ooo wat spannend, komt vast goed. Ik vind het over het algemeen best snel gaan, omdat er al 2 rond lopen minder tijd om over na te denken, maar het blijft spannend

2 jaar geleden

Reactie op meisjeuitdrenthe

Jaa heel mooi, maar ook weer spannend. Ik voelde me nog nooit zo slecht tij ...
Voel je je verder goed?

2 jaar geleden

Reactie op meisjeuitdrenthe

Voel je je verder goed?
Ja, ik heb maar weinig echte klachten. Wel gevoelige borsten, veel dromen en zweten 's nachts, hoge hartslag.. Maar niet misselijk oid. Maar dat had ik bij m'n dochter ook niet. Blijft toch spannend, eerst maar een hartje zien kloppen voor ik echt blij kan zijn!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ja, ik heb maar weinig echte klachten. Wel gevoelige borsten, veel dromen e ...
Jaa snap ik, nog even geduld tot morgen! Hoelaat moet je morgen?