256 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Ja zal ik doen! 😊 Is wel spannend vind ik weer. Heb nu ook tussen de echo’ ...
Ik kan je een handje geven, ook net corona gehad twee weken terug…

2 jaar geleden

Vorige week mijn zwangerschapskleding van de vorige keer van zolder gehaald, gister nog wat nieuw kleding in Assen gekocht. Kunnen passen heeft toch zo z’n voordelen 🤗

2 jaar geleden

Reactie op R122122

Vorige week mijn zwangerschapskleding van de vorige keer van zolder gehaald ...
Ik heb vorig jaar via marktplaats een heel pakket gekocht. Toen ging de zwangerschap mis, dus ik wacht nog heel even met het van zolder halen en wassen.. Ik mis nu vooral een fijne beha. Heb er nog 1 van m'n eerste zwangerschap, die draag ik dus heel veel. De gewone met beugels zitten niet lekker meer. Waar in Assen ben je geslaagd? Ik baal dat die babyzaak in Vanderveen weg is.. H&M verkoopt alleen online zwangerschapsbeha's, niet in de winkel. En Hunkemöller en Livera verkopen het ook niet, zó waardeloos!!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ik had gister m'n eerste echo. 2 dagen vooruit gezet naar 7+2 en alles was ...
Wat fijn!!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ik heb vorig jaar via marktplaats een heel pakket gekocht. Toen ging de zwa ...
In vanderveen zit nu op dezelfde plek een nieuwe, daar geslaagd en bij H&M een beetje. Bij H&M nu wel bh’s te koop in de winkel.

2 jaar geleden

Reactie op R122122

In vanderveen zit nu op dezelfde plek een nieuwe, daar geslaagd en bij H&am ...
Oh echt? Ga ik daar es kijken, dankje!

2 jaar geleden

Zoals beloofd, vandaag echo gehad (8+5) en opnieuw een sterk knipperend hartje gezien en oh wat veel groter is het alweer 🥰 hele geruststelling te zien na het ziek zijn van corona etc. 7 april voor de termijn echo heen, kan niet wachten 😍

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Zoals beloofd, vandaag echo gehad (8+5) en opnieuw een sterk knipperend har ...
Oh wat fijn 😍

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Zoals beloofd, vandaag echo gehad (8+5) en opnieuw een sterk knipperend har ...
Aaah, mooi!!

2 jaar geleden

Hoe is het hier met iedereen?

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Hoe is het hier met iedereen?
Hoihoi! 😁 hier alles goed, volgende week donderdag mijn termijn echo alweer! Zo spannend en zoveel zin in. 🥰 3 weken gewacht dan en dat is toch wel erg lang haha. Merk wel dat de vermoeidheid & het slecht slapen overdag mij begint te nekken met werk, maar hopelijk gaat dat straks weer iets beter 😂👍🏻 Hoe gaat het met jou?

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Hoihoi! 😁 hier alles goed, volgende week donderdag mijn termijn echo alwee ...
Ah, fijn te horen! Die vermoeidheid herken ik wel. Al moet ik zeggen dat ik het niet meer elke dag even erg heb. In het begin was ik elke dag doodmoe en nu heb ik soms een best redelijke dag. Ik heb maandag mijn termijnecho, ik ben om en nabij de 11 weken. Ik heb 2 week geleden nog een goede echo gehad en heb eigenlijk geen stress meer gehad sindsdien. Maar maandag vind ik het vast wel weer spannend. Ik kijk er zó naar uit om het nieuws daarna eindelijk aan onze dochter te vertellen!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ah, fijn te horen! Die vermoeidheid herken ik wel. Al moet ik zeggen dat ik ...
Ja dat merk ik inderdaad ook wel, heb het met name rond eind van de middag dat ik dan minder puf heb, maar hoef geen dutjes meer te doen zoals voorheen haha. Wat spannend! Ben benieuwd hoe je echo is, laat het maar weten 🤩 Ik moet dan nog 3 dagen wachten, ben dan 12+1

2 jaar geleden

Reactie op Yv92

Ja dat merk ik inderdaad ook wel, heb het met name rond eind van de middag ...
Nee, ik slaap ook niet meer tussendoor. Maar red 23 uur naar bed gaan vaak niet meer, gister lag ik er om kwart over 10 al in 😅 Ik laat het je weten maandag! Gek dat er zo'n verschil tussen zit eigenlijk, dat jij zoveel later pas de termijnecho hebt.

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Nee, ik slaap ook niet meer tussendoor. Maar red 23 uur naar bed gaan vaak ...
Ik had hem met 9 weken al. Hebben het toen ook iedereen verteld. Maar had toen ook 5 goede echo’s met hartje gehad inmiddels ♥️ Nu 10 weken zwanger en alleen nog misselijk, ik wou dat ik vroeg sliep🤣

2 jaar geleden

Reactie op meisjeuitdrenthe

Ik had hem met 9 weken al. Hebben het toen ook iedereen verteld. Maar had t ...
Oh, dat is wel fijn, zoveel goede echo's! Ik heb m'n eerste met 7 weken gehad en m'n tweede met 9. Maandag ben ik ongeveer 11 weken, kan een dag of 2 verschil in zitten. En daarna gaat het out in the open, eindelijk!!!!!

2 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Oh, dat is wel fijn, zoveel goede echo's! Ik heb m'n eerste met 7 weken geh ...
Duurt echt lang het wachten he. Kan echt niét wachten tot iedereen het mag weten 🤣 Ben al verliefd op het idee dat het geen geheimpje meer is haha

2 jaar geleden

Geniet van jullie termijnecho’s! Ik heb vorige week de 13-weken echo check gehad. Alweer zoveel veel groter gegroeid, gaat hard ☺️ Ik voel me inmiddels een stuk fitter, heel af en toe nog misselijk. Eind van de werkdag moe zijn herken en ook ik lig er vaak al voor 22u in. ‘S nacht regelmatig even wakker. Binnenkort eens een voedingskussen proberen bij het slapen, schijnt goed te werken.

2 jaar geleden

Hoi allemaal!! Wij hebben net een woning gekocht in Assen en ik ben 14+6 zwanger van een tweeling. We gaan er rond midden augustus wonen. Op 11 april hebben we de geslachtsbepaling, spannend! Ga dit topic even volgen. Meer mama's omgeving Assen in verwachting van een tweeling? ☺️

2 jaar geleden

Reactie op R122122

Geniet van jullie termijnecho’s! Ik heb vorige week de 13-weken echo check ...
Oh ja, dat 's nachts wakker worden herken ik ook wel. Wat fijn dat je je al wat beter voelt!