17 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben al een tijdje een zwemvest van Konges Slojd. Super fijn ding en zoontje vindt het helemaal geweldig! Gebruiken het al sinds hij 1 is.

8 maanden geleden

Hier fan van de aquarapid bandjes, als ze lek zijn blijft je kind nog steeds drijven door het schuim erin. Geen vervelende randjes en ik heb het gevoel dat het het zelf zwemmen meer stimuleert dan zo’n vest.

8 maanden geleden

Wij hebben deze en gebruiken hem al vanaf 6 mnd, erg tevreden mee. Ons zoontje vindt het heerlijk in de zwemtrainer. https://www.bol.com/nl/p/veilige-baby-zwemband-zwemtrainer-swimtrainer-classic-rood/9200000112587989?referrer=socialshare_pdp_androidapp

8 maanden geleden

Reactie op AV1983

Wij hebben deze en gebruiken hem al vanaf 6 mnd, erg tevreden mee. Ons zoon ...
Wil jouw kindje er nog in? Die van mij flipt dan echt 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Lauwiene

Oh, wat jammer! Ons zoontje (1,5) vindt het juist heel fijn. Kan hij lekker zelf een beetje ronddobberen (wel met ons ernaast natuurlijk).

8 maanden geleden

Weet niet hoe zwaar je kindje is? Vanaf 15kg is een puddle jumper ideaal. Ik heb ze zelf vanaf ongeveer 13kg gebruikt bij mijn zoons, dat waren zij rond 1,5jaar

8 maanden geleden

Reactie op Lauwiene

Die van ons vindt dit ook niks meer😂 ik vindt bandjes gewoon echt een soort spannend

8 maanden geleden

Reactie op MomOfL

Weet niet hoe zwaar je kindje is? Vanaf 15kg is een puddle jumper ideaal. ...
Hoe vonden ze dit? Hiermee moeten ze meer echt zelf een soort van zwemmen lijkt mij? Ons zoontje vindt water geweldig maar in zo een band vindt die niks meer. Ik wil dit graag proberen maar merk dat ik het zelf erg spannend vindt😂 maar bij jou ging het al goed rond de 13 kilo dit is ons zoontje nu namelijk ook. Snap dat je er gewoon bij moet blijven natuurlijk

8 maanden geleden

Reactie op Anoniemmm12

Hoe vonden ze dit? Hiermee moeten ze meer echt zelf een soort van zwemmen l ...
Onze zoons en wij als ouders zijn erg tevreden over de puddle jumper. Ze hebben nooit moeilijk gedaan met aandoen en zitten ze ideaal. Met 1,5jr kunnen ze nog niet zelf zwemmen, maar je hoeft ze ook niet heel de tijd stevig vast te houden zoals bij losse arm bandjes. Bij een puddle jumper wordt de voorkant van het lijfje omhoog gehouden naast alleen de armen. Ze kunnen er goed mee spelen. Enige nadeel is dat ze wat breder zijn in een rij bij een glijbaan bijvoorbeeld. Zo'n ronde baby band wilden ze bij ons ook niet meer in zitten na 1 jaar. Wij gaan binnenkort zwemmen met het gezin en voor me dochter van bijna 1,5 gaan we ook een puddle jumper kopen. We hebben bij Center Parcs wel eens zo'n zwem vest geprobeerd bij mijn tweede kindje. Vonden het niks, vest schiet in het steeds omhoog, dus dat het zo tegen z'n kin aanduwt. Zoontje vond het zelf ook niet fijn en ons leek het ook niet lekker zitten

8 maanden geleden

Reactie op MomOfL

Onze zoons en wij als ouders zijn erg tevreden over de puddle jumper. Ze he ...
Super bedankt voor de info! Ik ga er eentje bestellen en van de week proberen. Binnenkort gaan we in een huisje met zwembad erbij dus dan is het heel handig iets te hebben wat die leuk vindt

8 maanden geleden

Vanuit het babyzwemmen werd het advies voor of bandjes of een puddle jumper gegeven. Dat zou het beste zijn voor het leren zwemmen, zwemvest werd echt afgeraden vanwege de manier dat ze in het water liggen.

8 maanden geleden

Reactie op Shannon1994

Wij hebben al een tijdje een zwemvest van Konges Slojd. Super fijn ding en ...
Hey! Ik heb deze ook gekocht voor m’n zoontje maar merk dat hij nog vaak naar voren valt. Heb je hier tips voor?

8 maanden geleden

Reactie op MomOfL

Onze zoons en wij als ouders zijn erg tevreden over de puddle jumper. Ze he ...
Echt super bedankt voor deze tip!! Vandaag hebben we hem geprobeerd met zwemmen, en hij vindt het fantastisch!! Ik kende ze wel maar alleen bij een stuk oudere kindjes, dus nooit naar gekeken😅🙈

8 maanden geleden

Bandjes, op advies van de zwemjuffen in het zwembad.

5 maanden geleden

Hallo! Onze dochter is nog geen 15 kilo. Kan je dan de puddle jumper wel gebruiken? Ze zit nu rond de 11 kilo.

5 maanden geleden

Reactie op Bollebabs

Hallo! Onze dochter is nog geen 15 kilo. Kan je dan de puddle jumper wel ge ...
Product zegt vanaf 15 kilo. Wij hebben het nu bij ons derde kindje vanaf 1 a 1,5 jaar aangedaan, onder de 15kg, omdat dit ons de beste optie leek. Onze kinderen liepen allemaal al zelf op die leeftijd, dus iets wat los zat of snel los kon, vonden we geen optie Ik ben kortgeleden wezen zwemmen, mijn jongste van 1,5 kon m prima aan een liet m ook aan. Bij haar broers zit die net wat beter, omdat hun lijf al weer breder is, maar de puddle jumper zat niet echt los ofzo. En helemaal alleen laten zwemmen doe je op deze leeftijd ook nog niet, mijn man of ik hadden mijn dochter heel de tijd vast in het water. Dus als hij niet perfect aansluit, is dat in mijn ogen nu nog geen probleem

5 maanden geleden

Reactie op Bollebabs

Hallo! Onze dochter is nog geen 15 kilo. Kan je dan de puddle jumper wel ge ...
Onze dochter is ook rond de 11kg en die die wij hebben (officieel vanaf 15kg inderdaad) zit wel goed bij haar. Je kan hem best strak aansnoeren rond de borst. Wat MomOfL ook zegt, los zwemmen doet ze toch nog niet. We hebben inmiddels wel het borststuk er even afgehaald voor nu, omdat ze nu in het zwembad vooral leuk vindt om zelf het glijbaantje bij het kinderbad op te klimmen, en daar zat dat borststuk haar toch wel aardig in de weg 😅 Als we met de tijd weer meer in het diepere bad gaan oefenen gaat we die wel weer om doen.