14 Reacties

2 maanden geleden

Wij gaan met haar verjaardag een fotoshoot doen met de familie ook,om het vast te leggen. En vieren het in eerste instantie met zn 3en en later met de familie. Fotoboek laat me ook ge-wel-dig! Brief schrijven vind ik wel erg emo.. vind ik wel erg knap van je.🥰

2 maanden geleden

Reactie op DemOs

Wij gaan met haar verjaardag een fotoshoot doen met de familie ook,om het v ...
Hihi ja is het ook wel... Weet ook niet of het echt iets voor mij is en of ik inspiratie heb. Ik ben wel echt een vaatdoek geworden sinds de geboorte van m'n dochter haha 😭🩷

2 maanden geleden

Hier hebben we het afgelopen jaar een fotoboek gemaakt van haar eerste jaar en vullen deze nog elke keer bij tot haar verjaardag (Albelli) Met Haar verjaardag hebben we een First Birthday arrangement geboekt bij de Baby Spa en S'avonds krijgt ze haar eerste Happy Meal bij de McDonalds 🤭 verder gaan we niks doen, waarschijnlijk nog even een potje huilen omdat onze kleine meid al zo groot is 🥲

2 maanden geleden

Pffff is zooooo snel gegaan! Ik zag dat van die brieven ook voorbij komen. Ik heb afgelopen jaar in mijn notities elke keer een stukje geschreven hoe alles is gegaan vanaf de zwangerschap tot nu. Meer omdat ik zelf ook alweer zoveel vergeten ben van die eerste maanden! Inmiddels is het dus al een hele ‘brief’. Ik weet niet of ik het tot zijn 18e volhoudt. Denk alleen de eerste paar jaren wat hij zelf later niet kan herinneren. Denk dat we de avond voor zijn eerste verjaardag samen een toasten met een groot glas wijn 😋 en op de dag zelf een klein feestje met een mooie taart/ballonnen/cadeautjes met alleen opa’s/oma’s en tantes/ooms.

2 maanden geleden

Reactie op desteney2002

Hier hebben we het afgelopen jaar een fotoboek gemaakt van haar eerste jaar ...
Ik was ook bezig met een albelli fotoboek maar we hebben zo veel foto’s dat ik pas bij 3 maanden was en toen hele boek al vol🤣 idee was hele jaar

2 maanden geleden

Ik ben ook bezig met een fotoboek en houd dit iedere maand bij dus laat het pas drukken als ze 1 is. We gaan haar die dag eerder ophalen van de opvang en dan met zn drietjes nog iets doen, naar de kinderboerderij waarschijnlijk (als het weer het toelaat), miss s avonds ergens eten. De zaterdag na haar verjaardag komen haar opa's en oma's en tantes en oom op visite en taart eten. Als kraamcadeau heb een mijlpalenboek gekregen dus dit houd ik ook iedere maand bij.

2 maanden geleden

Reactie op Joep1995

Ik was ook bezig met een albelli fotoboek maar we hebben zo veel foto’s dat ...
Ik zit momenteel op 84 pagina's €89😦

2 maanden geleden

Reactie op Joep1995

Ik was ook bezig met een albelli fotoboek maar we hebben zo veel foto’s dat ...
Haha hier ook echt te veel foto’s, maar durf niet helemaal via Albelli (moet eerst hún privacyverklaring doornemen voordat ik zoveel foto’s van mijn kind hun kant upload😱) dus voorlopig alles zelf printen en zelf album samenstellen. Daarnaast willen we met eerste verjaardag met zijn drieen naar de dierentuin.

2 maanden geleden

Reactie op MSM89

Haha hier ook echt te veel foto’s, maar durf niet helemaal via Albelli (moe ...
Volgens mij gaan ze wel goed om met privacy als ik het zo lees! Maar zelf printen ook leuk😍

2 maanden geleden

Op de dag zelf komen de opa’s en oma’s even langs. Verder afhankelijk van het weer even kijken of we nog wat leuks gaan doen en s avond wss pannenkoekenhuis. Maar lees hier 1e happy meal bij mcdonalds halen vind ik ook een leuk idee! In het weekend vieren we echt haar verjaardag voor familie en vrienden. We gaan met zn drieën nog een fotoshoot doen (meer omdat ik dat zelf zo leuk vind 🙈) En ik ben bezig met een fotoboek 365 dagen Yuna. Elke dag een foto om te zien hoe ontzettend ze veranderd in 1 jaar tijd 💗

2 maanden geleden

Super leuk om alles te lezen! Ik hoop dat jullie en de baby's een prachtige dag hebben🩷💙

2 maanden geleden

Wij gaan morgen een cakesmash shoot doen 😊! Weet alleen nog niet hoe ik haar verjaardag zal vieren, dochtertje is onwijs eenkennig en houd niet van drukte en aandacht en heb een hele grote familie 😓

2 maanden geleden

Reactie op MelissahartjeXx

Op de dag zelf komen de opa’s en oma’s even langs. Verder afhankelijk van h ...
366 dagen dit jaar 😉

2 maanden geleden

Reactie op Frummel1991

366 dagen dit jaar 😉
Oh ook goed!