8 Reacties

één maand geleden

Hier zijn de hoektanden er al een maand denk ik de pijn is idd verschrikkelijk hier heeft waterijs of koud fruit geholpen en stel hij/zij is echt goed ziek kan je altijd zoon gell gebruiken of zetpil dat heeft hier ook wonderen gedaan

één maand geleden

Ons zoontje is nu 14 maanden. Heeft in totaal 12 tanden. Vier onder , vier boven en dan nog zijn kiezen boven en twee kiezen onder. Zijn kiezen en twee buitenste onder tanden kwamen allemaal tegelijk door hij is nu weer meer zichzelf nu ze allemaal door zijn. Zit wel nog met zijn vingers in de mond.

één maand geleden

Hier ook een meisje dat heel veel pijn heeft. Bij alle tanden die doorkomen, maar nu ook weer. Met name in de avond en nacht .Echt zoekend wat aan te bieden. Geven al zetpil of soms neurofen, maar wil ik ook niet de hele tijd geven medicijnen geven. Vsm camodent reageert ze niet veel op. Nu las ik iets over dentinox.. iemand hier ervaring mee?

één maand geleden

Geen hoektanden hier, maar wel een kies. Mijn dochter is ook snel met tanden. Dan hebben we het ook maar gehad hè 😉 Hoektanden zie ik ook wel tegenop ja... 😅

één maand geleden

Nog geen hoektanden, wel 3 kiezen. Gelukkig minder last van dan haar eerste voorste tandjes. Bij mijn zoontje 3 jaar geleden andersom, kreeg pas veel later kiezen en had daar veel meer pijn en koorts van dan alle andere tanden.

één maand geleden

Het verschilt dus echt per kind weer.. jeetje.. alle vier boven en 4 onder tanden best makkelijk zonder heftige pijn doorgekomen.. hoek tanden waren een drama.. ze zijn nu wel soort van doorgekomen waardoor het nu wel weer beter gaat maar dan ben ik zo benieuwd weer naar zijn kiezen😭 het is allemaal letterlijk en figuurlijk doorbijten

één maand geleden

Reactie op mardi1985

Hier ook een meisje dat heel veel pijn heeft. Bij alle tanden die doorkomen ...
Dentinox moet je met een wattip aanstippen op de plek… vind ik echt geen doen. Het verdooft wel iets meer heb ik het idee na zelf even geproefd te hebben maar het aanbrengen op die manier is totaal onhandig dus ik geef toch nog de voorkeur aan de vsm druppels gewoon in de mond of op de speen. Zetpil werkt het beste eigenlijk tegen de pijn. Soms helpen de druppels wel voor een beetje afleiding meer dan echt pijnbestrijding heb ik het idee 🥲

22 dagen geleden

Hier ook een meisje die nu 4 tanden heeft 2 voor voortanden en 2 ondertanden maar de voortanden waren een drama 40 graden koorts huilen niet slapen spugen. Noem maar op. En nu komt er weer een door geen idee welke ik mag niet kijken 1 wang is vuurrood en ook weer 40 graden koorts. Weinig eten wel drinken gelukkig. Jeetje wat is dit toch lastig met die tanden. Hadden ze hier maar een wondermiddel voor….. 🍀🍀🍀