5 Reacties

één jaar geleden

Iedereen doet dit op zijn eigen manier en eigen tijd. Het is heel normaal dat je langzaam aan het idee moet wennen en moet toegroeien naar het moederschap. Ik voel me ook nog niet echt mama nu, maar behalve de echo’s zie en voel je natuurlijk ook nog niet zo veel. Dus dat is denk ik hartstikke normaal! Wat naar voor je dat je schoonfamilie zulke opmerkingen maakt. Trek het je niet te veel aan, en probeer te genieten op jouw manier!! Niets is fout. ❤️

één jaar geleden

Ah lieve mama, wat naar dat je je zo voelt! Maar ook dit zijn hormonen.. hoor erbij.. ene dag kan je echt lelijk voelen en over paar daagjes weer stralen! Weetje, denk gewoon over paar maanden heb je je kleine baby in je armen en dan ga je zo erg genieten ( ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt een meisje .. haha ) Hoop dat je snel weer lekker ik je vel voelt! Je doet het echt goed op je eigen manier een dikke knuffel 🫂 💛🌸

één jaar geleden

Zoals jij je omschrijft heb ik mij ook weken lang gevoelt. Afgelopen weekend heb ik bij mijn moeder uitgehuild en hebben mijn man en ik daar 2 nachtjes geslapen. Ik ben toen behoorlijk aangesterkt. Veel geslapen goed kunnen praten met mijn moeder en gelukkig minder misselijk en overgeven. Daarna was mijn moeder mee gekomen naar mijn woning en hebben we samen alles goed schoongemaakt. Het weekend begon dat ik aan t huilen was dat ik het echt niet leuk vond om zwanger te zijn. En nu voel ik me stukken beter. Ik heb nog niet echt een band met baby of iets. Maar ik voel me stukken beter. Ik raad je echt aan om je hart te luchten bij een geliefde laat lekker die tranen rollen. schaam je niet om hulp te vragen ik wou echt dat ik het eerder had gedaan. Ik voel me veel zelfverzekerder en ik kan er nu weer tegen aan. Je bent zeker niet de enige die zich zo voelt. Het heeft bij sommige gewoon wat meer tijd nodig. En het komt ook zeker door de hormonen. Wat bij mij ook hielp was mijn haar laten doen wassen knippen invlechten en nu voel ik me stukken mooier. Ik hoop dat je snel weer lekkerder voelt en nogmaals wees niet bang om hulp te vragen🌹

één jaar geleden

Zo voel ik me ook nog steeds. Mijn vriend zit al op een roze wolk sinds we het weten. Mijn ouders zijn ook super enthousiast en ik zit er maar bij van ja uh, okay leuk.🙄 Ik denk dat het bij mij vooral komt omdat ik de uitslag van de nipt wil afwachten en de 13 weken echo. Als dat allemaal goed is gaan we het de rest van de familie vertellen en dan voelt het hopelijk wat echter voor mij. Ik zit nou op 12+2 weken, volgende week krijg ik de 13 weken echo en de nipt uitslag. Termijn echo was wel goed en idd iedereen om me heen is enthousiast maar ik ben er nog niet.🤷‍♀️

één jaar geleden

Hey, Ik begrijp je helemaal en denk dat het normaal is. Niet iedereen is voelt zich meteen zwanger. Ik heb nochtans alle symptomen (moe, misselijk en overgeven, soms zere borsten, en soms pijn in de onderbuik en onderrug) maar ik voel me helemaal niet zwanger. Of ga er zelfs van uit dat het toch weer mis zal gaan (heb vorig jaar 2 miskramen gehad). Terwijl ik verder ben dan de vorige keren. En dat termijn echo verleden zaterdag goed leek (met 12 weken). Toch kan ik nog de angst niet kwijt en kan ik er niet van genieten. Ik hoop dat dit binnenkort wel allemaal komt. Dit is zo een ander gevoel dan mijn eerste zwangerschap. 😔