30 Reacties

2 maanden geleden

De mensen die je het vaakste ziet en kort bij je staan

2 maanden geleden

Ik zit ook tussen de 50 en 70. Veel familie en vrienden. Ik vind het een mijlpaal voor ons als ouders en dat mag gevierd worden met de mensen die van ons kindje houden😊

2 maanden geleden

Wij nodigen onze ouders, broers, zussen en aanhang, opa en oma's een tante en nichtje en wat vrienden. Wij komen niet boven de 20 mensen uit. Dat leek ons wel een mooi aantal

2 maanden geleden

De familie van mijn man is heeeel erg groot. Toch bewust gekozen voor enkel ouders en zussen (en nog een tante en oma die ook bij onze trouwdag waren). 2 zussen met elks 2 kids. Reken maar uit, we zitten over de 20 man aan die kant alleen al haha. Dat doen we op 1 dag en een week later doen we mijn kant, heel stuk minder man maar wel ook vrienden dus ja alsnog 14 man 🤷‍♀️ Verder is het open invitatie als we ervoor zijn verhuisd (we krijgen deze week een bezichtiging). Misschien dat er dan nog meer komen 🤭 Ik vind het belangrijk dat de mensen die er wat om geven ook gewoon vrij zijn om te kunnen komen. Bij mij thuis was er bijna nooit iemand op verjaardagen, alleen familie (ik kon moeilijk vrienden maken omdat ik het huishouden moest doen). Ik voelde me vaak alleen en dat wil ik niet voor mijn kinderen. Dus ja wie wil komen is welkom. Al is het alleen voor taart (mijn broertje haha) 🤣🫣

2 maanden geleden

Wij vieren het over verschillende dagen. Mijn zoontje kan slecht tegen drukte en wil hier zijn verjaardag dan ook niet mee verstoren. Op zijn verjaardag zelf komt de familie van mijn vriend, hiervan zal een deel niet aanwezig zijn ivm andere afspraken/werk, zij komen op een ander moment langs. De dag erna komt mijn familie langs, ik hebben alleen niet veel familie meer, dus dat zijn maar 4 personen, vader/stiefmoeder broer en broertje. Vrienden en vriendinnen nodigen we niet uit. Zij mogen altijd een andere keer langs komen, maar er zal dan geen taart, slingers enzovoort zijn.

2 maanden geleden

Zowel mn vriend als ik hebben beide weinig familie en vrienden of in ieder geval familie en vrienden die de moeite doen en we vaker zien. Wij doen het thuis fatsoenlijk versieren met taart en hapjes, en dan houd t ook op. Met haar verjaardag zelf gaan we naar de babyspa en mc Donalds

2 maanden geleden

Wij houden het op 40 gasten 🩵

2 maanden geleden

Wij wilden het eigenlijk niet vieren. Want echt niemand doe je een plezier met een verjaardag van een kind dat 1 wordt. Althans dat was onze gedachte. Blijkbaar denken de opa en oma's en ooms en tantes van onze kleine hier anders over dus nu gaan we hen alsnog uitnodigen. Van mij, en van onze kleine, hoeft het allemaal niet zo nodig. Vrienden gaan we hier niet mee opzadelen. Al met al komen we op dan alsnog op 15 man.

2 maanden geleden

Ik nodig alleen de echte naaste familie uit die hij ook regelmatig ziet! Dus opa/oma/tante/oom. We zijn dan in totaal met 13 mensen.

2 maanden geleden

Wij maken er niet iets heel groots van. 's Ochtends komen er vrienden + kids. 's Middags komt er familie. :-) bij elkaar een man of 20 denk ik. Wat mij betreft genoeg voor onze kleine schat 🥰.

2 maanden geleden

Wij nodigen onze gezinnen uit en een aantal van onze betere vrienden. Ik denk dat we op zo'n 30 mensen (inclusief kinderen) uit komen als iedereen komt. We vieren het op een zondag vanaf 10u, zo verwachten we dat de drukte zich vanzelf een beetje verspreidt haha.

2 maanden geleden

Wij kwamen ook op 70, deze eerste verjaardag wil ook iedereen graag bij zijn. Wij vieren het van 11-19 en verwachten dat er daardoor veel spreiding is. Geen idee of deze tactiek werkt haha

2 maanden geleden

Reactie op bettyama

Ik zit ook tussen de 50 en 70. Veel familie en vrienden. Ik vind het een mi ...
Exact!

2 maanden geleden

Wij zitten rond de 40 uitgenodigden totaal en hebben het feestje in tweeën geknipt. Dus tussen 12u en 14u een deel en tussen 16u en 18u het tweede deel. En dan de gasten via een datumprikker laten inschrijven voor het ene of het andere deel. Dan hebben we zelf even rust tussendoor en dan de kleine dame zelf ook de rust voor haar dutje

2 maanden geleden

Hier met onze gezinnen + beste vrienden, totaal ongeveer 30-35 man. We vieren het na 15u, ik maak ook een pan soep oid voor de mensen die willen en hoop dat iedereen voor kinderbedtijd weer naar huis gaat, maar heb geen eindtijd meegegeven dus fingers crossed haha.

2 maanden geleden

Wij vieren het met ons gezin erbij 11 mensen , (opa's en oma's en Ooms en tantes)😊 Met de andere Ooms en tantes met neefjes en nichtjes hebben we 1 a 2 keer per jaar een familiedag buiten de deur en vieren dan alle verjaardagen samen.

2 maanden geleden

Ik twijfel nog heel erg! Op eerste verjaardag zelf gaan we naar dierentuin, en lekker thuis vieren. Dag erna twijfel ik nog of ik het met anderen wil vieren. Ergens weinig zin in drukte in mijn huis, maar tegelijkertijd wel ergens het gevoel dat ik het met anderen wil vieren. Misschien nodig ik een paar vriendinnen uit, en laat ik het daarbij🤔

2 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Wij wilden het eigenlijk niet vieren. Want echt niemand doe je een plezier ...
Hahaha ja dit vind ik ook eigenlijk. Onze kinderen krijgen er toch niks van mee, en kinderverjaardagen zijn voor volwassen toch helemaal niet leuk. Wij dachten we vieren het niet, we wonen toch in het buitenland dus geen familie in de buurt. Maar nu vindt een vriend van ons dat we wel echt wat moeten organiseren “want je kind krijgt het nu misschien niet mee maar ziet wel de foto’s later” 🤣 dus dat is alvast 1 gast voor de verjaardag haha

2 maanden geleden

Hier hebben we een zaaltje gehuurd rond 50 man aan familie voor oudere neefjes en nichtjes ballon artiest geboekt zo hebben hun ook wat te doen ze zal die dag ook gedoopt worden

2 maanden geleden

Wij vieren het op de dag zelf samen als gezin en in het weekend nodigen we familie en vrienden uit die onze kleine echt met regelmaat ziet. Wij zitten dan op 20 man. Wil het graag zelf ook allemaal bewust meemaken en aan iedereen die komt wat tijd besteden.