30 Reacties
2 maanden geleden
* Ik denk dat het belangrijk is dat je doet wat goed voelt en niet hoe het hoort of wat anderen doen/vinden. Hier komt ook de ene vriendin wel en de andere niet. Maar die ziet mijn kleine ook vaker bijvoorbeeld. Ik had eerst ook een mega gastenlijst maar dat voelde voor mij niet goed. Ben benieuwd of ik er nog opmerkingen over ga krijgen 😂
2 maanden geleden
Wij hebben geen familie en vrienden in de buurt wonen dus we houden het (gelukkig) klein. Mijn schoonouders komen wel, maar omdat ze 700km verderop wonen komen ze gelijk een week logeren🥲🥲 dus daar heb ik al werk zat aan. En verder hebben we alleen de buren uitgenodigd, daar is ons zoontje helemaal gek op. Totaal zullen we denk ik met zijn 10en ofzo zijn. Grote feesten voor kleine kindjes vind ik toch een beetje overdreven... hij geeft maar lekker een groot feest als hij 16 of 18 wordt ofzo😄
2 maanden geleden
Wij hebben onze gezinnen uitgenodigd (kleine gezinnen) + vrienden die we veel zien (met kleine kids). Weten nog niet hoeveel er komen, maar ik denk rond de 25 man totaal. Leek ons prima. Hoop alleen op mooi weer, want zoveel in huis tegelijk is best veel en ik vind het te weinig om iets te huren. Wij vieren alleen de 1e verjaardag met vrienden. Daarna niet meer.. dat willen we ze niet aandoen.
2 maanden geleden
Wij hebben alle directe familie en vrienden uitgenodigd, hierbij aangegeven dat we het vieren van 11:00 tot 13:00 en 15:00 tot 18:00. Iedereen mocht kiezen in welk "tijdsblok" willen komen. Op de tijden van de dutjes willen we rust in huis, zodat ze hopelijk de drukte een beetje aankan🙈 en ja ach kind wordt maar 1 keer 1 dus wij wilden dit wel graag vieren
2 maanden geleden
Ik heb echt een hekel aan verjaardagen vieren, maar kinderverjaardagen kun je niet onderuit vind ik. Wij nodigen altijd de familie en al onze vrienden uit,hebben alleen mijn kant van de fam dus dat scheeld een hoop (+-50) en zet een begin en eindtijd op de uitnodiging (13u tot 17u) ik wil savonds graag nog een opgeruimd en gepoetst huis en dat de kindjes om 19uur gedoucht en wel lekker in bed liggen. De kleine gaat smiddags tussendoor nog gewoon ff n dutje doen.
Bij de oudste hebben we de doop en 1e verjaardag samen gevierd en had ik een grote tent gehuurd voor op de plaats en er n springkussen en frietkar bij gehuurd. Nu hebben we de doop al afzonderlijk gedaan in een zaaltje met wederom hetzelfde als de oudste dus de 1e verjaardag is nu gewoon taart,chips snoep en hapjes...voor de kids maak ik dan n speciale snoeptafel met pakjes drinken een snoepschaal en kleine zakjes chips zodat ze niet telkens met die vieze handjes in onze schaaltjes komen....en ik zorg dat ze te spelen hebben.
2 maanden geleden
Wij hebben een zaaltje afgehuurd voor alle familie die willen /kunnen komen. Ongeveer 23 personen. Onze dochter is aanwezig van 14:30 tot 17:30 en daarna weer naar huis en op bedje. Ik wil dit zo en iedereen gaat met mij mee hierin. Ze wordt maar 1 keer een jaar oud en dat moet gevierd worden. Mijn schoonmoeder maakt cupcakes en wij zorgen zelf voor de hapjes en drankjes en zetten dat op een tafel neer, zodat iedereen wat kan pakken. We gaan een liedje voor haar zingen en gewoon gezellig kletsen met iedereen.
2 maanden geleden
Wij hebben ongeveer 40 mensen uitgenodigd, maar komen er al een paar niet. Voor 10-13 is het voor familie en 15-18 voor vrienden 😊