10 Reacties

4 maanden geleden

Zeer intens, elk uur een nieuw maandverband, helder rood Dus totaal niet als voorhand, toen kon k bewijzen van spreke een hele dag dezelfde dragen Nu 4 menstruatie later begint het terug normaal te worden

4 maanden geleden

Hi, Ik ben gelijk na me kraamperiode ongesteld geweest. Ook met bv. Het viel bij mij mee. Als van ouds eigenlijk.

4 maanden geleden

Ik was snel weer ongesteld denk na 2mnd ofzo (ook bv tot nu) en die eerste was zoals jij en zoals voor de zwangerschap maar daarna WOW veel meer een rood heel vaak maandverband moeten vervangen de eerste 2/3 dagen en ben een volle week wel bloedend…dit komt overeen met toen ik net ongesteld werd als tiener🤷🏽‍♀️ nu bij 9mnd nog

4 maanden geleden

Bij mij was het de eerste 24u oud bloedverlies, dus inderdaad echt bruin. Daarna werd het helderrood. Waar ik voorheen 5 dagen ongeveer bloedverlies had, was dat nu wel langer. Na de 1e had ik niet zolang bruin bloedverlies en was het redelijk vergelijkbaar met hoe het ervoor was, dus hoop nu ook snel weer op mijn gebruikelijke menstruatie te zitten.

4 maanden geleden

De eerste keer was heel heftig qua bloeding. Qua pijn viel het gelukkig mee. De tweede keer, anderhalve maand later, was het gelukkig veeeeel minder heftig.

4 maanden geleden

Hier na 8,5 maand nog geen tekenen. Wel 2L bloed verloren na de bevalling

4 maanden geleden

Hier nog niet echt weer ongesteld geweest. Wel beetje oud bloed verloren, nu 9.5 maand verder. Heb zelf tijdje terug ook een topic geopend hier over, staan ook veel reacties als je interessant vind meer te lezen!

4 maanden geleden

Bedankt voor alle reacties! Blijkbaar verschilt het heel erg p.p. Mijn menstruatie is weer helemaal terug hoor. Maar het is echt... ongekend. 😂

4 maanden geleden

Iemand ervaring met krampen rond stuitje/bekken tijdens menstruatie? Zooo pijnlijk!! En ook enorm veel bloedverlies zo de eerst keer. Niet grappig.

4 maanden geleden

Ik geef fulltime borstvoeding en na 8,5 maand na de bevalling ben ik ongesteld geworden. Precies op vakantie 😭. Bij mijn eerste werd ik pas na 13 maanden ongesteld dus ik baal!