Hello ladies, na maanden borstvoeding gegeven te hebben ben ik nu eindelijk ongesteld (denk ik). Hoe verliep jullie menstruatie? Was het qua hoeveelheid / kleur etc. hetzelfde als voorheen? Of moest het op gang komen? Expliciet: Heb nu lichtroze / bruinig bloedverlies en het is nog niet heel veel en ook nog niet felrood. Ik wacht het af maar ben benieuwd naar jullie ervaring. Bedankt alvast. ❤️❤️
Zeer intens, elk uur een nieuw maandverband, helder rood
Dus totaal niet als voorhand, toen kon k bewijzen van spreke een hele dag dezelfde dragen
Nu 4 menstruatie later begint het terug normaal te worden
Ik was snel weer ongesteld denk na 2mnd ofzo (ook bv tot nu) en die eerste was zoals jij en zoals voor de zwangerschap maar daarna WOW veel meer een rood heel vaak maandverband moeten vervangen de eerste 2/3 dagen en ben een volle week wel bloedend…dit komt overeen met toen ik net ongesteld werd als tiener🤷🏽♀️ nu bij 9mnd nog
Bij mij was het de eerste 24u oud bloedverlies, dus inderdaad echt bruin. Daarna werd het helderrood. Waar ik voorheen 5 dagen ongeveer bloedverlies had, was dat nu wel langer. Na de 1e had ik niet zolang bruin bloedverlies en was het redelijk vergelijkbaar met hoe het ervoor was, dus hoop nu ook snel weer op mijn gebruikelijke menstruatie te zitten.
De eerste keer was heel heftig qua bloeding. Qua pijn viel het gelukkig mee. De tweede keer, anderhalve maand later, was het gelukkig veeeeel minder heftig.
Hier nog niet echt weer ongesteld geweest. Wel beetje oud bloed verloren, nu 9.5 maand verder.
Heb zelf tijdje terug ook een topic geopend hier over, staan ook veel reacties als je interessant vind meer te lezen!
Ik geef fulltime borstvoeding en na 8,5 maand na de bevalling ben ik ongesteld geworden. Precies op vakantie 😭. Bij mijn eerste werd ik pas na 13 maanden ongesteld dus ik baal!