24 Reacties

2 jaar geleden

Welke dadels heb je? Ik had eerst die pitloze van de supermarkt maar die vond ik heeeelemaal niks. Heb nu Medjoul Dadels van de markt en wow wat een verschil! Super lekker & een soort smeu茂g 馃檶馃徏

2 jaar geleden

Ik heb het ook eens opgezocht. Het kan de ontsluiting met 7 uur verkorten?! Waarom wist ik dit niet?! 馃槀 ik ben wel al 38 weken en ze adviseren om 4 weken van te voren te beginnen ermee. Kun je dan beter gedroogde of verse dadels eten?

2 jaar geleden

Reactie op Isoldhe

Ik heb het ook eens opgezocht. Het kan de ontsluiting met 7 uur verkorten?! ...
Maakt niet echt uit... de stoffen zijn t zelfde ik heb nu gedroogd van ah ... zijn niet te vreten... de verse zijn heel plakkerig... dus lijkt me ook niks馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op ldcp

Welke dadels heb je? Ik had eerst die pitloze van de supermarkt maar die vo ...
Van de ah de gedroogde 馃あ

2 jaar geleden

Ik weet niet wat je als ontbijt eet maar ik doe de medjoul dadels door mijn yoghurt en dat is echt goed te doen!

2 jaar geleden

Nou mijn man heeft het meteen verpest door een filmpje te laten zien van de keuringsdienst van waarden over dadels 馃槀 bottom line: snij ze altijd even open en controleer op beestjes voor je ze eet!

2 jaar geleden

Reactie op Isoldhe

Nou mijn man heeft het meteen verpest door een filmpje te laten zien van de ...
馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Isoldhe

Haha dit had ik! Dode worm in een mejoul dadel 馃あ, open ze nu idd eerst voor ik erin bijt

2 jaar geleden

Owwwww gadveerrrr

2 jaar geleden

Reactie op Mayaaa33

Ik weet niet wat je als ontbijt eet maar ik doe de medjoul dadels door mijn ...
Meestal yoghurt

2 jaar geleden

Reactie op Isoldhe

Ik last dit topic vanmorgen en dacht wauw ga ik ook proberen. Nu lees ik dit bericht en ben er opeens helemaal vies van 馃ゴ

2 jaar geleden

Ik wou er ook aan beginnen maar schrok wel van de hoeveelheid suikers die je dan extra binnen krijgt als je 100g dadels dagelijks eet.

2 jaar geleden

Van de ah de gedroogde 馃あ
Uggh nee die vond ik ook niks

2 jaar geleden

Ik heb liever wat extra suiker (en een verdwaalde insect 馃槣馃ぃ) in m'n lijf dan synthetische oxytocine... 馃槈

2 jaar geleden

Reactie op Isoldhe

Heerlijk, wat extra prote茂ne 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Blondie32

Ik wou er ook aan beginnen maar schrok wel van de hoeveelheid suikers die j ...
Je meot ook geen 100 gram nemen je neemt er 6 per dag 馃ぃ en dan als tussendoortje als je al kijkt hoeveel suiker er in musli zit voor door de yoghurt ben je er ook

2 jaar geleden

Dadels van yogi en yousef kun je bestellen in een grote verpakking. Zijn echt de beste zachtste dadels ooit. Die vind iedereen lekker volgens mij en je hebt er direct genoeg voor 6 per dag. Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap heel strikt gegeten en mijn bevalling duurde alles bij elkaar niet gelogen 4 uurtjes. Of de dadels hebben geholpen weet je natuurlijk nooit, maar ook nu zit ik week lekker aan de dadels hoor. Oh en frambozenblad thee, ook goed 馃憤馃徏

2 jaar geleden

Reactie op Oktober21

Haha dit had ik! Dode worm in een mejoul dadel 馃あ, open ze nu idd eerst voo ...
Ik heb eens met een levende worm gehad 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op NicoleSV

Ik heb liever wat extra suiker (en een verdwaalde insect 馃槣馃ぃ) in m'n lijf ...
Hahhaha same!! Nooit geen weeenopwekkers meer.