39 Reacties

2 jaar geleden

Is een top methode! Wij hebben wel de pacco inbakerdoek voor ons meisje. De eerste 4 a 5 weken alleen maar gehuild nu slaapt ze ook heerlijk nog weleens hazeslaapjes maar huilt alleen nog maar als er iets is

2 jaar geleden

Bedankt voor je tip! Ga ik hier ook eens proberen. Moeilijke slaper overdag hier.

2 jaar geleden

Kan dit ook met de puckababy slaapzak of heb je echt een inbaker zak nodig? Ik wil dit namelijk ook proberen, ons zoontje heeft precies hetzelfde probleem, overdag een drama met slapen 馃槩

2 jaar geleden

Reactie op Honingbijtjex

Kan dit ook met de puckababy slaapzak of heb je echt een inbaker zak nodig? ...
Mijn zoontje ligt in de love to dream, niet volledig ingebakerd dus. Maar dat zal per kindje verschillen wat werkt! Hier heel de dag al een succes, wat een opluchting! Nog wel wat korte dutjes (30-60 minuten) maar hiervoor geen minuut alleen willen slapen!

2 jaar geleden

Ik ga het ook proberen overdag hier ook een dame die niet wilt slapen in de avond geen probleem overdag een drama.. 馃檮馃崁馃檹馃徑

2 jaar geleden

Reactie op Nouuk98

Mijn zoontje ligt in de love to dream, niet volledig ingebakerd dus. Maar d ...
Oh wat fijn voor je zeg! Dank voor de tip, ik ga het ook proberen. Zet je de witte ruis ook hard aan?

2 jaar geleden

Reactie op Honingbijtjex

Oh wat fijn voor je zeg! Dank voor de tip, ik ga het ook proberen. Zet je d ...
Op z'n hards wel, maar die gaat niet zo heel hard. Het zelf sussen in zijn oor wel heel hard.

2 jaar geleden

Bedankt voor de tip! Wij zijn t hier aan t proberen en ze wordt er in ieder geval wel rustig van! Hopelijk gaat ze er ook beter op slapen! Ik kreeg helemaal zere lippen/keel van het shhhh鈥檈n dus een tipje: op spotify shhh intoetsen en krijg je iemand die het voor je doet 馃槣

2 jaar geleden

Hier overdag gister echt fantastisch geweest. Gisteravond werkte het niet goed omdat hij zo druk was met zijn armpjes. Dus toch de Pacco inbakerdoek besteld. Die komt vanavond binnen dus ben benieuwd of het daarmee ook snachts een succes is! 馃崁馃馃徎

2 jaar geleden

Wat fijn dat dit je zo goed helpt! Wat een rust kan dat dan ineens geven h猫? Wij hebben dit ook veel geprobeerd en werkte om te kalmeren, maar slapen lukte alsnog niet. Nu naar osteopaat geweest omdat ik dat overal voorbij zag komen. Haar nekje bleek erg stijf te zijn. Achteraf gezien herkenden we ook veel dingen, maar weet jij veel wat wel en niet normaal is als het je eerste baby is... Een paar dagen nadat er wat meer ruimte is gemaakt, hebben we ineens een andere baby. Heel tevreden en valt veeeeel makkelijker in slaap. Zo'n bevalling kan pittig zijn voor een baby (net zoals voor ons 馃槄). Dus als dit niet werkt: overweeg behandeling van een osteopaat!

2 jaar geleden

Reactie op Lynnnnnn

Wat fijn dat dit je zo goed helpt! Wat een rust kan dat dan ineens geven h猫 ...
Niet normaal hoeveel rust het geeft inderdaad! Wat een uurtje voor jezelf wel niet kan doen 馃槄 Wat goed dat de osteopaat zo fijn is geweest voor jullie! Wij zaten er toevallig van de week ook naar te kijken omdat mijn bevalling, ook voor hem, best wel heftig geweest is. Gaan we zeker proberen mocht dit niet werken!

2 jaar geleden

Bedankt voor je tip! Ik kende het al, een podcast van een huisarts en kinderarts gaat hierover: https://open.spotify.com/episode/2RvclUQGSeGGQHNKwQyaz7?si=hydUTaSETM-jcJA6YaWj8A Ik was het alleen al weer vergeten, en nu vandaag lukt het tweede slaapje al in zijn eigen bedje terwijl dat de laatste weken nauwelijks lukte. Dus bedankt voor het delen!

2 jaar geleden

Bedankt voor het delen! Toch maar eens proberen op de momenten dat baby onrustig is. Of misschien toch maar standaard routine van maken? Hoelang doe je er ongeveer over om te ssshh-en? En hoelang is de hele routine bij jou?

2 jaar geleden

Reactie op HexaBella

Bedankt voor het delen! Toch maar eens proberen op de momenten dat baby onr ...
Het ssshen gaat hier heel snel! Hoogstens 1 minuut. Maar ik geloof dat dat bij veel wat langer duurt! Het wiebelen varieert van 3 tot 10 minuten

2 jaar geleden

Reactie op HexaBella

Bedankt voor het delen! Toch maar eens proberen op de momenten dat baby onr ...
Overigens gaat hij soms helemaal uit zijn plaatje en laat ik hem 10 minuten met rust. Laten huilen zijn de meningen natuurlijk over verdeeld, maar als ik het daarna weer probeer is hij binnen 2 minuten weg.

2 jaar geleden

Heeft iemand een tip voor als je kind geen speen wil maar wel zuigbehoefte? 馃珷

2 jaar geleden

Reactie op Sab92

Heeft iemand een tip voor als je kind geen speen wil maar wel zuigbehoefte? ...
Eventueel je pink in de mond van de baby? Wel vantevoren goed handen wassen natuurlijk. Maar soms is het ook even zoeken welke soort speen je baby wel pakt, er zijn toch best wat verschillende soorten, maten en vormen.

2 jaar geleden

Reactie op HexaBella

Eventueel je pink in de mond van de baby? Wel vantevoren goed handen wassen ...
Bij ons was het idd ook even zoeken! Heel wat spenen gehad, was volledig in de verontstelling dat hij geen speen wilde. Uiteindelijk ligt meneer nu te slapen met zijn speentje in 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Nouuk98

Bij ons was het idd ook even zoeken! Heel wat spenen gehad, was volledig in ...
Oh fijn!! Welke speen is dat?

2 jaar geleden

Reactie op Sab92

Oh fijn!! Welke speen is dat?
De standaard BIBS 馃檲 Die wilde ik juist graag vermijden, vandaar dat ik eerst zo veel andere spelen geprobeerd heb.