5 Reacties

4 maanden geleden

Jazeker, maar ze spuugt het niet echt uit meer. Vaak komt het omhoog en probeert ze het weg te slikken en merk je dat het een beetje brandt. Met sprongen en ontwikkelingen spuugt ze soms wel ineens een paar keer.

4 maanden geleden

Reactie op bettyama

Jazeker, maar ze spuugt het niet echt uit meer. Vaak komt het omhoog en pro ...
Ja herkenbaar! Hier nu sinds een paar dagen weer volop reflux. Met name in de avond en heb het idee dat het met de ontwikkeling/sprong te maken heeft. Ze slikt alles weg. Heeft ze eigenlijk altijd gedaan en nooit gespuugd. Maar ze heeft wel duidelijk pijn van dat branden. Heel sneu. Hoe gaan jullie hiermee om of hoe troosten jullie je kindje hierin? Ik merk dat ze soms erg verdrietig wordt en lastig te troosten is.

4 maanden geleden

Ohh wat sneu zeg. Ik merk hier dat hij zich nu ook steeds vaker zich begint te verslikken erin. Wat zich dan uit in enorme hoestbuien, tranende ogen en snakken naar adem. Ik heb nu toch maar weer contact opgenomen met het cb. Die zei dat de meeste kinderen hier overheen groeien tussen de 6 en 9 maanden. Omdat dat bij mijn zoontje niet het geval is, raadde ze mij aan om contact op te nemen met de huisarts. Dus dat ga ik zo maar is doen.

4 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Ja herkenbaar! Hier nu sinds een paar dagen weer volop reflux. Met name in ...
Soms verslikt ze zich en probeer ik haar erdoor heen te praten en vaak bied ik daarna wat water aan en dat vindt ze wel prettig. Ze is gelukkig niet ontroostbaar daarna. Wel heeft ze soms dat het haar wakker maakt uit haar slaap en dan is het lastig om haar weer in slaap te krijgen.

4 maanden geleden

Ja hier toevallig ook met 9 maand. Had het idee dat het een beetje klaar was, maar nu begint ze weer. Helemaal eind van de dag. Lees overal dat het ook door een sprong kan komen of dat ze meer doen in de ontwikkeling. Onze meid laat momenteel ook wel meer zien, misschien heeft het hier mee te maken? Blijft soms gissen. Onze oudste gaf met 10 mnd niet meer terug. En heb zelfs gelezen dat het tot 12 mnd aan kan houden. Maar bij twijfel zeker arts raadplegen