32 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook dochter van 2 oktober. Ze wilt nu ook steeds draaien en dan zichzelf naar zit positie brengen. En voor het slapen gaan in de avond lijkt het wel alsof ze extra energie heeft🙄. Ze slaapt ook nu tussen ons in maar mijn eigen nachtrust is hierdoor niet optimaal dus ik ga vanavond weer proberen om haar in dr eigen bedje te laten slapen maar dat zal wel weer een beetje lastig worden 🥴

4 maanden geleden

Gisteren mislukte het naar bed brengen en bleef ze wakker tot 23.30 (!). Wakker om 4.45. Nu slaapt ze ook nog steeds niet. Ik ben moeeee (dochter van 6/10).

4 maanden geleden

Wij vroegen dit ons ook al af! Dochter van 4 oktober heeft zo veel moeite met inslapen ‘‘s avonds. Ze gaat ‘aan’ na haar fles terwijl ze soms ook nog eerst inslaap valt en dan krijsend wakker wordt, of totaal niet inslaapt en gaat stieren in mijn armen tijdens het wiegen. Ik wieg haar de laatste weken maar in slaap want als ik haar weg leg blijft ze kruipen staan en keten aan een stuk door. (Ik moet hier trouwens echt van af maar weet niet hoe ) Overdag eigenlijk ook weer hazenslaapjes. Wij zijn op vakantie met de zeilboot en het is sowieso zo wennen met baby maar dus met name hierdoor compleet afgedraaid elke ochtend en avond

4 maanden geleden

Reactie op Lilouri

Gisteren mislukte het naar bed brengen en bleef ze wakker tot 23.30 (!). Wa ...
Dit had ik ook gister, waardoor het tot 23:00 bij mij ook nog steeds een feestje was en ze bleef maar spelen en draaien en weer zitten😅. Ik denk dat we allemaal in dezelfde fase zitten haha

4 maanden geleden

Reactie op cam

Dit had ik ook gister, waardoor het tot 23:00 bij mij ook nog steeds een fe ...
Pfff vermoeiend haha, wel fijn om te weten dat we niet de enige zijn.

4 maanden geleden

Ik dacht hetzelfde. Ook 9 oktober. Huilen, hangen, korte dutjes, snachts veel wakker. Terwijl de 8mnd slaapregressie voorbij is en ook sprong 6. Wat blijkt, zware oorontsteking... Liet 0 signalen zien.. behalve een snotneusje Soms is het toch goed te overleggen als ze ineens ander gedrag laten zien buiten sprongen en regressies regressie Anderzijds begonnen sommige sprongen hier ook veel eerder dan het boekje. Blijft gidsen en balen haha

4 maanden geleden

Oooh herkenbaar! Hier van 10-10. Afgelopen week alleen maar 30 min slaapjes en veel en hard sussen om hem weer door te laten slapen (of überhaupt in te laten slapen). Ook in de avond soms de eerste 1,5 uur 4 keer wakker, en dan huilen joh! En natuurlijk gelijk zitten en staan. Ook een paar keer vroeg wakker. Moet zeggen dat het vanaf donderdag iets beter gaat (niet jinxen😅) en heeft ongeveer een week geduurd.

4 maanden geleden

Wooow blij dat jullie dit ook hebben. Zoontje van 13-10 en sinds een dikke week is met name het inslapen ‘s avonds dra-ma. Soms gewoon tot 23u wakker? En ineens weer nachtvoedingen nodig? (Geven jullie aan die voedingen toe??) en afgelopen nacht van 1 tot 4 wakker geweest.

4 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Wooow blij dat jullie dit ook hebben. Zoontje van 13-10 en sinds een dikke ...
Bij mij krijgt ze nog bv en ben niet anders nog gewend om naar in de nacht nog te voeden. Ze slaapt de laatste tijd toch bij mij in bed dus ze heeft gewoon “open bar” en geen idee hoe vaak ze drinkt; maar denk nog wel 2 tot 3 keer haha.

4 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Wooow blij dat jullie dit ook hebben. Zoontje van 13-10 en sinds een dikke ...
Ik geef die nachtvoeding dan wel. Ze slaapt af en toe door af en toe niet. Als ze wakker wordt krijgt ze een fles van in ieder geval 120 ml. Soms 180 ml afhankelijk van de tijd.

4 maanden geleden

Reactie op Lilouri

Pfff vermoeiend haha, wel fijn om te weten dat we niet de enige zijn.
Ja. Ik kan haar nu ook met geen mogelijkheid weg leggen om te slapen in haar eigen bedje😩. Echt een oneindige strijd lijkt het wel… en zodra ik haar in m’n eigen bed leg is ze gelijk hup in diepe 😴. Ik weet het soms ook niet waar je nou goed aan doet, raakt ze hier gewend aan? Moet ik doorzetten? 🫨😅

4 maanden geleden

Hier ook van 17/10 Ze is nooit een makkelijke geweest maar nu.. .. het is een fase het is een fase 😅

4 maanden geleden

Update...: hier zijn het uiteindelijk toch ontstoken keel amandelen terwijl ze helemaal niet verkouden was

4 maanden geleden

Reactie op Jaco93

Update...: hier zijn het uiteindelijk toch ontstoken keel amandelen terwijl ...
Aah beterschap! Hoe kwam je erachter? Mijn dochter wilt ook niet slapen in de avond

4 maanden geleden

Ja! Mijn dochter van 16-10. Mevrouwtje valt aan de borst in slaap bij haar avond slaapje, na een half uur wakker en daarna komt ze niet meer in slaap. Ze verplaats dr zelf van links naar rechts en gaan dan brabbelen

4 maanden geleden

Reactie op cam

Hier ook dochter van 2 oktober. Ze wilt nu ook steeds draaien en dan zichze ...
Dit ervaar ik exact hetzelfde met mijn dochter. Geboren op 3 oktober. Hoe zijn de nachten verlopen? Hoe doe je dat met dutjes?

4 maanden geleden

Reactie op sevs00

Aah beterschap! Hoe kwam je erachter? Mijn dochter wilt ook niet slapen in ...
Ze sliep overdag met echt waanzinnig veel moeite/wiegen/rondlopen 2x half uur en de laatste dagen ging de nacht ook steeds slechter. Toen ze gisteren koorts had en alleen op dr zij sliep toch maar de dokter gebeld. Ik dacht namelijk misschien oorontsteking😅

4 maanden geleden

Even voorzichtig afkloppen.. Maar lijkt hier weer beter te gaan. Hoe gaat het bij jullie?

4 maanden geleden

Reactie op Lilouri

Even voorzichtig afkloppen.. Maar lijkt hier weer beter te gaan. Hoe gaat h ...
Ik durf het ook amper uit te spreken, maar goed!

4 maanden geleden

Pfft hier zitten we er nu in volgens mij. Eerst een tijdje 's avonds niet willen slapen. Nu valt ie wel snel in slaap maar is het weer elk uur raak. Enige wat ie dan wil ie even aan de borst en slaapt dan verder. De vier maanden slaapregressie ging ook zo en heeft drie maanden geduurd. Ik vond het zó zwaar en merk dat deze nachten direct paniek bij me oproepen.🥺 Was vandaag ook zooo moe.