32 Reacties

4 maanden geleden

Wij zitten er ook in denk ik, sinds twee weken weer 3+ keer wakker snachts en sochtends. Overdag moeilijk in slaap vallen. Stukje verlatingsangst bij kamer uit gaan keihard huilen en daaarnaast altijd maar staan in bed. Hier ook maar aan de borst, dat werkt het snelste om weer verder te slapen.

4 maanden geleden

Reactie op Rooooo

Pfft hier zitten we er nu in volgens mij. Eerst een tijdje 's avonds niet w ...
Herkenbaar! Wij zitten er ook midden in ze wil ook niet meer zelfstandig slapen en de slaapjes tussendoor gaan ook niet denderend.

4 maanden geleden

Reactie op Lilouri

Even voorzichtig afkloppen.. Maar lijkt hier weer beter te gaan. Hoe gaat h ...
Hier gaat het “ietsje” beter, ik kan haar begin van de avond weer in dr eigen bedje laten slapen, maar rond 00:00 wordt ze wakker en met geen mogelijkheid meer dat ik haar terug kan leggen. Ik ben dan uiteindelijk zelf zo moe dat ik haar maar weer bij me in bed neem 🙄.

4 maanden geleden

Reactie op KG2023

Dit ervaar ik exact hetzelfde met mijn dochter. Geboren op 3 oktober. Hoe z ...
De nacht gaat nu weer “redelijk”, ik voed haar gewoon in slaap, dan kan ik haar na een uurtje pas weg leggen, dan slaapt ze wel even 3 uurtjes ongeveer, weer voeden en dan is het maar de vraag of ik haar weer in dr eigen bedje kan laten slapen of dat ze te wakker is en ze weer bij mij in bed eindigt. Dat was gisteravond het geval, ik ben vanaf 00:00 een uur bezig geweest om haar weer terug in dr bedje te laten slapen maar dit lukte voor geen meter en ik was zelf zo moe 😴😴😴. Soms weet ik dan ook niet waar ik nou goed aan doe

4 maanden geleden

Onze dochter van 9 maanden is afgelopen 2 weken steeds om 5 uur wakker. Ze is dan helemaal klaar voor de dag. Begint te draaien in bed en te brabbelen en gillen. Meer die dit ervaren bij een sprong? Overdag gaat het verder wel goed. Maar ik hoop dat de nachten ook weer wat ‘langer’ worden… 🥲

4 maanden geleden

O lord ja… we zitten theoretisch in sprong 7, ik denk waar hebben jullie het over 🤣 die is toch al geweest maar dat was sprong 6! Ik merk er nog niks van omdat ik echt rommel met zijn klokje in de nacht rond 4/5uur.. ik kom hier gewoon niet vanaf pff, denk dat ik alles maar even laat vallen in mijn hoofd kwa sprongen/slaapregressies en tot 1jaar zo met het zeewater meevaar haha, ben tot slot vanaf maand 6 al bezig met hem🥵 of nja wel eventjes rustiger nu dan.. maar kijk wel echt uit naar het uit/doorslapen tot een uurtje of 6/7uur zonder wakker worden🫣🫣

4 maanden geleden

Reactie op Myvo

Onze dochter van 9 maanden is afgelopen 2 weken steeds om 5 uur wakker. Ze ...
Dit hebben wij ook! Moet ik er wel bijzeggen vanaf dag 1 heeft hij wel echt dat die rond 5 wakker werd, alleen nú inderdaad laatste week/2weken weer wakker😬😬 ik bedenk me maar steeds het komt echt goed en het aan 1 stuk doorslapen komt er aan

4 maanden geleden

Reactie op ssssc__#

O lord ja… we zitten theoretisch in sprong 7, ik denk waar hebben jullie h ...
Hahahaha ik zeg dit nu ook: 1 jaar is de nieuwe stip op de horizon en we zien wel even tot die tijd. Met het zeewater meevaren 😂😂 ik heb ook besloten het gewoon maar even te beschouwen als normale baby slaap (mijne vaak nog klaarwakker ‘s nachts ergens 1.5 u, en wisselend vaak wakker)

4 maanden geleden

Reactie op smuldersfo

Hahahaha ik zeg dit nu ook: 1 jaar is de nieuwe stip op de horizon en we zi ...
Hahahaha ja tochhh! ❤️

4 maanden geleden

Stel m’n vraag toch nog even opnieuw. Hier een aantal weekjes de sprong gehad, veel wakker etc en toen was het enige wat hielp een fles. Maar meneer blijft nu iedere nacht voor een flesje komen waarna hij direct weer verder slaapt. Maar we waren echt al maanden van die nachtfles af. Zit zo in dubio. Gewoon die fles geven en wachten tot hij zelf niet meer komt of afbouwen/cold turkey stoppen en kak nachten hebben.

4 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Stel m’n vraag toch nog even opnieuw. Hier een aantal weekjes de sprong geh ...
Flessen verdunnen zodat ie hopelijk op een gegeven moment "denkt" laat maar hier ga ik 's nachts niet voor wakker worden? Desnoods overdag meer voeding om te zorgen dat ie de 'gemiste' voeding 's nachts wel binnenkrijgt en het dus echt geen honger 'kan' zijn?

4 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Stel m’n vraag toch nog even opnieuw. Hier een aantal weekjes de sprong geh ...
Kan ook een groeispurt zijn en nu die fles willen snachts en dat het daarna weer wegvalt, en anders wat jk08 zegt of verdunnen of juist een papfles geven? Dat die goed zit snachts.. pff het is zo uitzoeken met die kleintjes