14 Reacties

2 jaar geleden

Curanol halen, tabletten en zalf. Kruitvat heeft dat. Werkt super goed!

2 jaar geleden

Hey, zelf heb ik altijd al last gehad van aambeien en nu nu sinds mijn bevallen (8weken geleden) is het heel heftig geworden en best veel en heb tot nu toe nog geen 1 keer normaal zonder pijn en bloed kunnen poepen. Ik ben het echt zat ik durf gewoon voor dagen niet naar de wc omdat ik het wil vermijden want die pijn die ik heb tijdens mijn bezoekje is echt heel heftig en bloedt ook super veel 😭 ik heb wel zalfje en pillen gekregen maar het doet niks vind ik. Ik ben ook raad loos nu en wil echt een oplossing 😔

2 jaar geleden

Reactie op Lucaokt2023

Ik heb die nu al ander half week maar het werkt niet

2 jaar geleden

Reactie op Lucaokt2023

Dit!!!! Elke ochtend en avond 1 tabletje en elke ochtend en avond even insmeren met de zalf. Ik had echt meerdere flinke aanbeien , kon amper zitten na mn bevalling. Binnen een maandje was het weg.

2 jaar geleden

Oh ja het is vreselijk hè.. ik heb Anamel gehaald, dat is een soort honingzalf. Werkte bij mij echt goed, had al paar dagen bijna geen last van pijn meer maar toen een dagje obstipatie en gelijk weer terug bij af 😮‍💨

2 jaar geleden

Reactie op stellaF

Hey, zelf heb ik altijd al last gehad van aambeien en nu nu sinds mijn beva ...
Echt die curanol pillen en zalf kopen en een dikke maand de tijd geven

2 jaar geleden

Koop iets wat je ontlasting zacht maakt! Je kunt Googelen op “macrogol” (bv Iberolax van de Kruidvat). Daardoor doet het veel minder pijn en kan ook je huid genezen. Nu gaat het iedere keer opnieuw kapot met naar de wc gaan. Ik begreep van de huisarts dat ik door de komende tijd moet nemen tot het geneest. Als de aambeien niet weggaan moet je ze misschien laten verwijderen bij de huisarts

2 jaar geleden

Ik had er een aantal tijdens de zwangerschap en na de bevalling, curanol gesmeerd en geslikt, tussendoor veel gesmeerd met frambozenzalf, vooral om het soepel te houden en veel terug geduwd. ook neusspray erop geprobeerd maar bij mij hielp dat eigenlijk niet. Inmiddels is het nog aanwezig, veel kleiner en er geen last meer van. Heel soms bloed na ontlasting daar moet ik even door heen. Succes hopelijk worden de aambeien snel minder!

2 jaar geleden

Die jeuk is ook vreselijk…

2 jaar geleden

Ik zou het weghalen ! Dit gaat niet meer weg. Dit blijft terug komen helaas. Dit ook gehad na bevalling van de eerste en dit bleef wel in de loop van de jaren terug komen na harde ontlasting. Nu verwijdert en zelfs bij de bevalling ban de 2de nooit meer gehad . Is beetje vervelend en ongemakkelijk het weghalen maar veel beter dan de ongemak die je elke keer blijft houden nu

2 jaar geleden

Het weghalen is snel gedaan je wordt doorverwezen naar het ziekenhuis. Ze binden er een elastiek omheen en na 3 a 4 dagen sterft hij af. Geloof me ben zo blij dat ik het heb gedaan. Bespaar je zelf de tabletten en crèmes . Die zijn bedoeld voor kleine aambeien die meer binnen zitten dan buiten

2 jaar geleden

Wat fijn dat dat zo goed geholpen heeft! bij mij komt het alleen naar buiten bij ontlasting, kan het dan ook?

2 jaar geleden

Het klinkt misschien gek, maar ik kreeg als tip neusspray met xylometazoline! Dat slinkt de slijmvliezen... Bij mij werkte het!

2 jaar geleden

Reactie op Sab92

Wat fijn dat dat zo goed geholpen heeft! bij mij komt het alleen naar buite ...
Ja want ook inwendige pakken ze gelijk aan als die er zijn want dat kunnen ze zien. Hierdoor jaren geen last meer van