15 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Vanaf maandag

2 jaar geleden

Pampers aanbiedingen vanaf maandag

2 jaar geleden

Luiersdoekjes vanaf maandag

2 jaar geleden

Reactie op Dandelions

Pampers aanbiedingen vanaf maandag
Alleen Etos luiers of ook pampers?

2 jaar geleden

Ik zou met luiers toch nog even niet al te groot inslaan. Mijn eerste kom prima tegen de kruitvat luiers maar die van mijn zusje kon daar niet tegen. Luiers zijn best vaak in de aanbieding..

2 jaar geleden

Reactie op Essss87

Alleen Etos luiers of ook pampers?
Geen idee

2 jaar geleden

Ik volg ook

2 jaar geleden

Alleen vanavond Now or Never deal bij Prenatal, Stokke, Maxi-Cosi en Joolz aanbieding. Ik heb net een TrippTrapp besteld voor 199 ipv 254!

2 jaar geleden

Beddengoed in de aanbieding bij de Hema

2 jaar geleden

Wat betreft luiers zou ik ook niet te groots inslaan. Voor die van ons waren Etos luiers te breed. Heb geloof ik 4 pakken hiervan weggegeven aan een goed doel. Dit omdat ik ze had gekregen bij de babyshower. Ik maak veel gebruik van de volgende site. Als je deze een klein beetje in de gaten hou, weet je zo of iets een goede aanbieding is. https://www.luieraanbiedingen.net/pampers/premium-protection/maat/2/

2 jaar geleden

vandaag baby dagdeal bij kruitvat. ik heb luiers maat 1. midi pak 1+1 gehaald. en 20 % korting op volume doos maat 2. scheelde 16 euro bij elkaar.

2 jaar geleden

Ladies, de mega mazzel.dagen zijn begonnen bij Prenatal!! Best leuke kortingen. Ik heb mijn bestelling al gedaan馃槆

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Ladies, de mega mazzel.dagen zijn begonnen bij Prenatal!! Best leuke kortin ...
Dit bericht is niet goed voor mijn portemonnee 馃

2 jaar geleden

Reactie op Vikingw

Dit bericht is niet goed voor mijn portemonnee 馃
Ik heb er nog 1, de meer mazzel dagen bij van asten in Tilburg.. Dit is echt slecht idd...