24 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben die van Nattou besteld 😊

2 jaar geleden

Ik heb die van de prenatal

2 jaar geleden

K heb deze licht roze van de mama loes.

2 jaar geleden

Ik had bij m’n eerste een simpel kussen, volgens mij de prenatal of die van Hema en dan met hoezen. Gek werd ik van die hoezen verschonen en baby trok een kaal kussen slecht. Nu is t kussen stuk dus had ik voor baby twee een prima excuus om de Leander Matty te halen 😂

2 jaar geleden

Ik had bij m’n eerste een simpel kussen, volgens mij de prenatal of die van ...
Dat was ons idee ook, geen hoezen hoeven wassen 🤭

2 jaar geleden

Ik heb er 1 bij de hema gekocht. Merk vanzelf of t wat is.

2 jaar geleden

Heb die van ons bij de prenatal gekocht.

2 jaar geleden

Wij hebben die van Babypark gekocht. Momenteel geen hoes; kijken of het ook werkt met een hydrofiele doel als "hoes".

2 jaar geleden

Ik heb hem bij baby dump

2 jaar geleden

Ow oeps lees nu pas Aankleedkussen, ik dacht aankleedkussenhoes!! 🤦🏻‍♀️🙈

2 jaar geleden

Gewoon een simpele van mamaloes of prenatal. Ze liggen er maar heel kort op dus zacht of wat harder vinden wij niet zo belangrijk

2 jaar geleden

Die van Bebe you, ook heel tevreden over voor mijn zoontje van nu bijna 2 😊

2 jaar geleden

Voor beneden 1 van de hema. En voor op de commode een speciaal refluxkussen. Ik gebruik de verschoningkussen wel lang dus wilde graag een goede voor op de commode.

2 jaar geleden

Dank allen voor jullie reacties!! Ik ga ze even allemaal opzoeken en kijken welke wij gaan bestellen :)

2 jaar geleden

https://www.babypark.nl/leander-waskussen-matty.html Wij hebben deze gekocht 2,5 jaar geleden voor onze eerste. Nooit spijt gehad. Kost wel wat maar je hebt dus geen hoes nodig, doekje erover en hij is schoon. Is niet hard maar ook niet te zacht en neemt de omgevingstemperatuur aan.

2 jaar geleden

Wij hebben de Bébé-Jou op de commode liggen, beviel heel goed bij onze oudste. Heerlijk, stevig kussen. Voor beneden hebben we een goedkopere en voelt ook meteen dunner aan.

2 jaar geleden

Niet te moeilijk doen en bespaar je het geld! Gewoon een simpele van de Hema of baby dump of prenatal. Koop er twee dan heb je boven en beneden een plekje, vond ik heel praktisch

2 jaar geleden

Reactie op Miranda95

Wij hebben de Bébé-Jou op de commode liggen, beviel heel goed bij onze ouds ...
Precies hetzelfde hier!

2 jaar geleden

Reactie op Kersos

Deze heb ik ook! Met de leander waskussen toppers

2 jaar geleden

Reactie op Peppie32

Niet te moeilijk doen en bespaar je het geld! Gewoon een simpele van de Hem ...
Idd. Wij hebben beneden zo'n extra matje zoals in een luiertas. Makkelijk klein op te bergen en toch wat hygiënischer op de bank. Kost 1,50 bij de prijsmepper 😅