8 Reacties

3 maanden geleden

Zoek eens op internet: breath holding spell. Dit zou het misschien kunnen zijn? Wat helpt om kindjes eruit te halen is kort in hun gezichtje blazen, je roept dan een schrik reactie op waardoor ze gaan inademen en vanaf dat moment vaak weer normaal gaan ademen. Geen idee of dit het ook bij jou kindje is, maar je zou er eens naar kunnen kijken.

3 maanden geleden

Was hij daarvoor boos of verdrietig of iets? Het is iets wat best nog weleens voorkomt. Ook dat ze dan kunnen flauwvallen (en dan ademen ze weer, waardoor ze weer bijkomen). Meestal gaat dit vanzelf over. Maar maak je je zorgen, even aan de bel trekken 😀!

3 maanden geleden

Daarvoor was hij aan het drinken. Hij had dáárvoor wel eventjes gehuild, maar dat was alweer 15 minuten geleden ofzo

3 maanden geleden

Reactie op Frummel1991

Daarvoor was hij aan het drinken. Hij had dáárvoor wel eventjes gehuild, ma ...
En het was niet omdat hij moeite had om het drinken weg te werken? Heeft hij het vaker?

3 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

En het was niet omdat hij moeite had om het drinken weg te werken? Heeft hi ...
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Normaal lijkt hij daar geen last van te hebben. Hij is nu wel verkouden. Misschien dat dat ermee te maken heeft

3 maanden geleden

Reactie op Frummel1991

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Normaal lijkt hij daar geen last van ...
Als hij verkouden is kan het ook daarmee te maken hebben. Onze jongste heeft dit 2 x gehad tijdens ziek zijn. Even goed erop letten dat hij geen moeite heeft met voldoende zuurstof binnen krijgen. Intrekkingen van de borstkas + hals bij het ademen.

3 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Als hij verkouden is kan het ook daarmee te maken hebben. Onze jongste heef ...
Dankjewel. Ik ga het in de gaten houden.

3 maanden geleden

Gebeurt hiet ook idd