4 Reacties

2 jaar geleden

Ik slaap al sinds een paar weken zwangerschap bijna elke dag overdag😅. Gewoon zo moe

2 jaar geleden

After dinner dip heb ik altijd wel gehad, ook voor de zwangerschap al. Ik ga smiddags een uurtje liggen om de klap op te vangen, anders ben ik net een natte, vervelende dweil die niks meer kan na 17:00 🙈 En dan is mijn standaard antwoord op elke vraag "ik ben moeee". En volgens mijn vriend ben ik dan net een koe 🤣 zo groot zijn mn uiers nog net niet denk ik maarja

2 jaar geleden

Reactie op metalharpey

After dinner dip heb ik altijd wel gehad, ook voor de zwangerschap al. Ik g ...
Dat klinkt gezellig haha. In het begin vond mijn man het niet zo leuk van onze avond als ik zelf per ongeluk in slaap viel wanneer ik de kleine naar bed bracht maar inmiddels is hij er wel aan gewend. Vraag me af of het met spijsvertering te maken heeft, dat die wat harder moet werken en wil dat je zelf op een wat lager pitje staat? Ik merk dat het erger is na machtiger maaltijden zoals met roomsauzen, een groot stuk rood vlees of aardappels ipv rijst. Stamppot vind ik heerlijk maar is ook een grote boosdoener.

2 jaar geleden

Reactie op HetRodeSchaap

Dat klinkt gezellig haha. In het begin vond mijn man het niet zo leuk van o ...
Ja dat kan goed. Ik eet wel volkoren brood elke anderhalf uur ongeveer dus dan zou avond eten juist wat makkelijker moeten kunnen lijkt me 🤷‍♀️