27 Reacties

vorig jaar

oeh getsie heel irritant. ik weet dat onze camera automatisch terugdraait naar startstand dus hoe die normaal gesproken staat vanuit zichzelf recht vooruit. hij hangt bij ons aan de muur en de meid slaapt er zegmaar onder dus we draaien hem naar beneden. maar bij elke slechte verbinding draait ie weer terug naar het startstand alsof ie automatisch reset. alleen wij hebben een luvion

vorig jaar

je zou dit kunnen testen om je WiFi uit te zetten op het moment dat ie naar de deur richt... of dat ie dan automatisch terugdraaid bij geen verbinding
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Oh god! Dat moet een eng gevoel zijn. Wist niet dat dat kon.

vorig jaar

Omg ik zou heel dat ding verbranden. Word hier naar van. Het idee alleen al 😭

vorig jaar

Reactie op Happymom92

je zou dit kunnen testen om je WiFi uit te zetten op het moment dat ie naar ...
Hij blijft op de deur.. denk toch echt dat er iemand op de camera zit bah bah

vorig jaar

Ik draaide de camera net weer richting de kast en ja hoor.. kreeg ineens weer een appje van mijn man of ik de camera weer op de kleine had gericht.. pff krijg er helemaal een naar gevoel van. Camera gaat de prullenbak in 🙃🙃

vorig jaar

Ieeee en dat is precies de reden dat wij er geen op wifi of op Bluetooth hebben. Dit is allemaal te hacken. Wij hebben er een van Orretti. Perfect en niet duur!

vorig jaar

Brrr alleen het idee al dat er iemand mee kijkt. Ik had hem ook in de prullenbak gegooid 🫢

vorig jaar

Bah! Wat eng zeg!

VRIEND

vorig jaar

ik zou contact opnemen met de shop... anders met de fabrikant. misschien is "simpelweg" een software update nodig? kan je een harde reset doen?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

VRIEND

vorig jaar

ik zou contact opnemen met de shop... anders met de fabrikant. misschien is "simpelweg" een software update nodig? kan je een harde reset doen?

vorig jaar

Reactie op Chefke

ik zou contact opnemen met de shop... anders met de fabrikant. misschien is ...
Nee helaas niet. Hij ligt nu in de kliko 😅😅

vorig jaar

Wat eng!! Wij hebben deze ook maar dit ‘probleem’ nog niet ervaren

vorig jaar

Ik heb er geen verstand van hoor maar mijn man had het er over dat veel camera’s via internet/Wifi te bekijken zijn en te besturen omdat de standaard wachtwoorden niet aangepast zijn. Om dat zoveel mogelijk te voorkomen is het handig om de standaard beveiligingsmaatregelen zoals het wachtwoord aan te passen. Vanuit de installatie zijn het vaak standaard inloggegevens die dan makkelijk te achterhalen zijn. In de handleiding staat dan wel hoe je dat moet aanpassen. Of misschien wifi wachtwoord resetten? Maar misschien heb je dat allemaal wel gedaan. Maar dacht even voor de zekerheid. Ik wist dit ook allemaal niet

vorig jaar

Reactie op Julesss

Oh god! Dat moet een eng gevoel zijn. Wist niet dat dat kon.
Ik werk in privacy en security en dit soort camera’s zijn zeker te hacken. Ik heb zelfs ooit een website gezien met alle in NL niet beveiligde camera’s🙈 van kinderbedjes tot woonkamers, tot tuinen, voordeuren, etc. Je kunt gewoon meekijken😵 Schokking! Ik heb zelf geen camera met wifi verbinding of andere soort camera’s. De rest (laptop/mobiel) is dicht met een daarvoor gemaakt klepje.

vorig jaar

Reactie op MSM89

Ik werk in privacy en security en dit soort camera’s zijn zeker te hacken. ...
Ik was gelukkiger toen ik dit niet wist .😂

vorig jaar

is deze via WiFi? ik heb ook een alecto, alleen dan zonder WiFi. wel met beeld, en ik vraag me nu af of dit dan ook gehackt kan worden. want dan gaat die weg 🤭

vorig jaar

Ik weet natuurlijk niet zeker of de camera/ app gehackt is geweest, maar zo ja dan is dat via jullie netwerk gegaan. Ik zou er even alert op zijn als jullie thuis andere smartapparaten mogelijk ook gehackt zijn. Denk aan tv, verwarming, etc. Hoeft niet, maar iets om op te letten.

vorig jaar

Reactie op Charxm

is deze via WiFi? ik heb ook een alecto, alleen dan zonder WiFi. wel met be ...
Als het niet is aangesloten via jullie netwerk (internet) dan niet. Via bluetooth kan ook gehackt worden, maar is minder interessant tegenwoordig. Ik heb er ook een van alecto, zonder wifi of bluetooth.

vorig jaar

Reactie op Charxm

is deze via WiFi? ik heb ook een alecto, alleen dan zonder WiFi. wel met be ...
nee dat kan niet. Daarom heb ik er 1 zonder WiFi. Ts; ik zou er lekker 1 nemen zonder internet.