9 Reacties

3 maanden geleden

Groente als broodbeleg proberen? Dan krijgt ze in elk geval iets binnen misschien

3 maanden geleden

Reactie op Lynnnnnn

Groente als broodbeleg proberen? Dan krijgt ze in elk geval iets binnen mis ...
Dat doe ik al, vergeten erbij te melden. Als ik er te veel op smeer wilt ze het brood niet meer 😅

3 maanden geleden

Blijven aanbieden, hier duurde het zo'n 4 a 5 dagen en ging ze weer eten. Met de handen eten was gelukkig nog wel redelijk leuk dus dan maar een smerige kliederboel

3 maanden geleden

Reactie op Laurie96

Dat doe ik al, vergeten erbij te melden. Als ik er te veel op smeer wilt ze ...
Haha dan trapt ze er niet meer in ;) Wat hier nu goed werkt als ze niet wil eten is het haar zelf laten doen met een lepel. Dan doe ik iets op de lepel en doet zij het daarna zelf in haar mond. (Ik doe er juist brood op, omdat ze dat juist snel zat is) Wie weet heb je er iets aan. En anders komt het vanzelf wel weer goed. Je kan het toch niet forceren (helaas)

3 maanden geleden

Hier is het juist andersom. Eet goed groente en fruit, mits helemaal gepureerd. Zodra er iets stukjes in zitten of structuur gaat er niets in. Geen brood, maisstengels of bananen pannenkoeken.

3 maanden geleden

Bedankt allemaal! Nu gaat het weer redelijk goed, waarschijnlijk last van een tandje of van een virusje

3 maanden geleden

Reactie op Roosje86

Hier is het juist andersom. Eet goed groente en fruit, mits helemaal gepure ...
Hier ook! Weigert brood. Op hoeveel flessen zit je? Weet niet of ik er goed aandoe om 1 fles te minderen.. aangezien ze geen brood nog eet..

3 maanden geleden

Misschien om zachte stukjes groenten neer te leggen dat ze het zelf kan pakken. Mijn zoontje wilt soms niks meer krijgen maar als die het zelf pakt is het goed. Hij is ook gek op worteltjes lekker zacht en makkelijk te pakken

2 maanden geleden

Reactie op Jjessicaa

Misschien om zachte stukjes groenten neer te leggen dat ze het zelf kan pa ...
Nu doen we dit inderdaad. Mevrouw heeft per dag een andere gebruiksaanwijzing 😅.