7 Reacties

één jaar geleden

Ik kan alleen maar zeggen, €400 per maand is veel. Ik moet het doen met minder. Als je niet zo goed weet hoe je dit moet doen kan ik je aanraden de groep op Facebook te zoeken genaamd "Meer doen met minder geld". Ik ben zelf ook heel erg van het bugetteren omdat het wel moet, als je meer tips wilt of erover wilt praten mag je me altijd een berichtje doen.

één jaar geleden

Heel heftig dat dit jou zo overkomt wel heel sterk van je dat je weg bent gegaan dat lukt zeker niet iedereen. Zelf heb ik geen ervaring maar weet ik alleen als tip met werk dat ze geen zwangere vrouwen mogen weigeren want dat is discriminatie, ze moeten jou gewoon behandelen als ieder ander. Heel veel sterkte verder en geluk in de toekomst ❤️

één jaar geleden

De facebookgroep: Stichting MomBuddy Movement, is een groep met moeders die elkaar helpen met spullen ed. Veel sterkte❤

één jaar geleden

Reactie op Jacky221023

De facebookgroep: Stichting MomBuddy Movement, is een groep met moeders die ...

één jaar geleden

Heel veel sterkte toegewenst. Zorg goed voor jezelf en voor je kleintje. Je zou bij de gemeente kunnen kijken of ze een soort programma hebben opgezet voor mensen die in moelijker situaties dreigend te komen. Wijkhulp/ Misschien een budgetcoach of een begeleider die je helpt je zaken op orde te krijgen financieel en mentaal.

één jaar geleden

Wat een heftig verhaal ! Ik heb ook een tijdje in een vergelijkbare relatie gezeten . Het feit dat je voor je zelf hebt kunnen kiezen vind ik ontzettend sterk en is echt niet van zelf sprekend . Vaak hebben gemeentes wel iets om jou te kunnen helpen of eventueel te steunen. Ik weet dat er budgetten zijn voor alleen staande moeders waar je eventueel recht op zou hebben mocht je uiteindelijk zonder werk komen te zitten . Loop niet teveel op alle zaken vooruit en focus je eerst op jezelf en het wondertje wat in je groeit en gun jullie zelf de rust en ruimte om hiervan te herstellen . Maar vraag ook zeker hulp en praat erover . Ik zou zeker bij de gemeente aankloppen welke hulp zij kunnen aanbieden . En ik hoop dat jij nooit vergeet wat voor sterke vrouw je bent en dat jij ook een sterke mama zal zijn!

één jaar geleden

Sorry dat je dit mee moest maken. Heel erg om te horen. Een familielid van mij zat in een soortgelijke situatie met 4 kinderen en zwanger van de vijfde. Zij heeft ervoor gekozen naar een blijf van mijn lijf huis te gaan omdat zij niet wilde dat haar ex partner zou weten waar zij woonde als hij vrij zou komen. Dit in verband met iedereen zijn veiligheid. Zij is bevallen in een blijf van mijn lijf huis maar heeft een mooie grote sociale huurwoning gekregen met haar 5 kinderen. Het was een zware tijd maar zei zegt altijd dat ze het niet anders gedaan zou hebben. Ze heeft door alle ondersteuning die zij heeft gehad nu een fijn huis, financieel alles op orde en het allerbelangrijkste zij is veilig. Ik probeer niet te zeggen wat je moet doen maar wil jou wijzen op de mogelijkheden. Ik wens jou en jouw kindje al het geluk van de wereld toe❤️