9 Reacties

2 maanden geleden

Bij onze dochter net zo, zal wel een fase zijn toch?! 😳 Wat bij ons werkt is gewoon tussen het spelen door eten geven, niet de beste oplossing maar zo krijgt ze toch eten binnen zonder dat ze in de stoel moet blijven zitten.

2 maanden geleden

Hier ook! (Bijna 11 maanden) zo irritant! Ze heeft ook door dat ze het aan de hond kan geven. 🥴 Wat bij onze dochter dus heel goed werkt is, meteen als er een hap in haar mond zit, haar af te leiden met een liedje. Klap eens in je handjes, in de manenschijn. Of wat doet een hond, kat, leeuw etc. We worden gek van onszelf maar op die manier houdt ze het eten wel binnen en eet ze alles op. 😂

2 maanden geleden

Onze zoon ook 😂 Hij is ook van 23 september

2 maanden geleden

Bij ons ook… Afleiding helpt hier heel goed. Heb dus speelgoed / boekje aan tafel en dan ga ik bullshit verhalen vertellen en wijzen en terwijl ik dat doe snel een hap erin. Dat helpt hier tenminste 😆

2 maanden geleden

Hahaha ZO blij dat ik niet de enige ben. Ga een zeil halen en die leg ik mooi onder de stoel neer. En heel veel liedjes zingen 🤣

2 maanden geleden

Reactie op ldcp

Bij ons ook… Afleiding helpt hier heel goed. Heb dus speelgoed / boekje aan ...
Jokie en jet of woezel en pip op de telefoon en dan eten erin🤭😅👌 Lekker verantwoord ook hahaha maar goed. Dan eet ie tenminste

2 maanden geleden

Reactie op DaphneA

Jokie en jet of woezel en pip op de telefoon en dan eten erin🤭😅👌 Lekker ...
Zo deden wij het bij onze dochter ook hoor 😂 Onze kleine man vind het niet interessant, dus werkt helaas niet haha

2 maanden geleden

Hahaha herkenbaar. Fijne tips met die afleiding. Ga het eens proberen!

2 maanden geleden

Reactie op DaphneA

Jokie en jet of woezel en pip op de telefoon en dan eten erin🤭😅👌 Lekker ...
Haha klinkt top! Liever eten met ‘slechte’ gewoontes dan geen eten. De rest komt later wel weer 🙈