12 Reacties
één maand geleden
Dar vraag ik me ook af. Hier ook vaak opvliegers en zweten bij inspanning. Ik heb wel wat meer overgehouden vd zwangerschap: verhoogde reukzin en lage bloeddruk.
één maand geleden
Hier hetzelfde idd! Ik geef nog wel bv, dus dacht dat het misschien daar aan ligt dat de hormonen nog niet helemaal op 'normaal' niveau zijn? 🧐
één maand geleden
Hier ook. Vorige winter alleen maar t-shirts thuis gedragen en nu nog steeds t-shirts… geef ook nog bv. En denk dat het met de hormonen te maken heeft.
één maand geleden
Meid hou maar op ik krijg minimaal 2 opvliegers per dag. Hiervoor ook mega koukleum
één maand geleden
Ik ook! Maar ook dat het heel erg verschilt soms: ik ga bijvoorbeeld naar bed en stop mezelf weg onder dikke deken met pyjama en wordt dan uur later ineens heel warm wakker. Over het algemeen ook vaak te warm inderdaad, echt maf.
één maand geleden
Ik herken dit ook! Ik geef nog bv dus ik dacht dat het hieraan lag. Ik krijg het vooral echt bloedheet als mijn kindje huilt, volgens mij echt een hormonale reactie ofzo, meer mensen die dit herkennen? 🙈
één maand geleden
Ik word er geeeeeekkkk van! 😩 Ik zweet elke dag echt enorm. Niet een klein beetje, maar ik hoef maar even te wandelen of ik krijg het bloedheet en ik zweet alsof ik net een marathon heb gelopen. Het is echt heel naar en vies. Verkleed me meerdere keren op een dag. Ik geef al lang geen borstvoeding meer en ik ben er zo langzamerhand echt heeeelemaal klaar mee! Is toch niet normaal?! Voorheen zweette ik amper. Het bloedheet krijgen wanneer je kind huilt heb ik ook!