4 Reacties

2 maanden geleden

Uppabbay vista

VRIEND

2 maanden geleden

Super blij met de thule sleek. Echt een top wagen. Kan gemakkelijk met reiswieg en zitje gebruikt worden of met maxicosi en zitje. We hebben beren van kinderen en ze zitten 3r heerlijk in. Onze dame van 4, ok erg groot voor dr leeftijd heeft dr nog ruim haar 3e (zei t af en toe) prima ingezeten. Mensen die de joolz hebben vinden onze wagen altijd lekkerder rijden. Zonder uitbreiding dus al te gebruiken als duo wagen. Hardlopen gaat er niet zo lekker mee denk ik. Maar t stoeltje kan uiteraard wel gewoon naar je toe en van je af gezet worden.

2 maanden geleden

Ik vind de Joolz Geo 3 op zich wel in je straatje passen. Je kunt daar speciale luchtbanden op zetten zodat hij beter op ruig terrein kan rijden en deze kan je ook ombouwen naar een duo wagen.

2 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo duo. Echt ideaal! Ik heb hem tijdens de 2e zwangerschap aangeschaft. Toen eerst gebruikt voor oudste zoontje. Toen 2e zoontje kwam een zitje + ligbak erop, toen 2 zitjes en de oudste wil nu niet meer in de kinderwagen, dus weer terug naar 1. Je kunt hem dus in en uitschuiven. Zitjes kunnen beide kanten op gericht. Ik vind hem ideaal!