66 Reacties

2 jaar geleden

Bloed verlies kan natuurlijk komen doordat alles wat beter bebloed is, en alles wat gevoeliger tijdens een zwangerschap. Misschien dat je even de verloskundige kan bellen ? Ze zal echt begrijpen dat je bang bent na zoveel miskramen. 🍀

2 jaar geleden

Ik vind deze hoeveelheid bloed nog niet echt schrikken.. maak je niet teveel zorgen. Neem contact op met je verloskundige en geef jezelf rust. Ik snap dat je na al die teleurstellingen het extra moeilijk is maar ik zie nog niet echt waar je je zorgen om moet maken

2 jaar geleden

Ik had sinds vrijdag bloedverlies met een klein beetje stolsels/weefsels, zaterdag en zondag nam het steeds minder af en heb ik bijna tot geen bloedverlies meer! De verloskundige zei dat het een innestelingbloeding kan zijn ( of misschien dat me baarmoeder geprikkeld is omdat ik dondernacht gemeenschap had met me vriend ) VK belt me morgen om te kijken hoe het gaat, ik had overigens een vroege echo op 24 feb met een gezond kloppend hartje!!! Hebben meer mensen hier ervaring mee?

2 jaar geleden

Reactie op Vally75

Ik had sinds vrijdag bloedverlies met een klein beetje stolsels/weefsels, z ...
Oké, ik heb ineens weer heel veel hoop dat het toch nog goed komt! Ik ben zo blij dat ik dit las.. 🙈

2 jaar geleden

Oké, ik heb ineens weer heel veel hoop dat het toch nog goed komt! Ik ben z ...
Ja het komt zeker goed, ik had helder rode bloedverlies, maar dat neemt nu af!! Mijn vitaliteitsecho staat voor vrijdag gepland, hoe ver ben je?

2 jaar geleden

Reactie op Vally75

Ja het komt zeker goed, ik had helder rode bloedverlies, maar dat neemt nu ...
Uhm, volgens m'n echo 5 - 6 weken. Ik dacht zelf rond de 8. Maar is door de pil heen, dus het zou zo ook maar 5 a 6 weken zijn. M'n verloskundige wist alleen zeker dat ik een miskraam had gehad. Dus ga dinsdag bellen dat ik m'n echo eerder wil. Omdat ik de onzekerheid niet meer aan kan..

2 jaar geleden

Uhm, volgens m'n echo 5 - 6 weken. Ik dacht zelf rond de 8. Maar is door de ...
Ik ben vandaag 7 weken, waarom denkt je VK dat het een miskraam is en hoelang heb je bloedverlies??? Als je twijfelt of bezorgd ben zou ik idd bellen

2 jaar geleden

Uhm, omdat ik dacht dat ik verder was vermoed ik. Ik heb 1 keer op de wc gezeten en daar een paar druppels bloed verloren + stolsel.

2 jaar geleden

Ohw oke ik ook, maar hoop dat het mee valt

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor de berichten. Het is al afgenomen. Maar ben zo ontzettend onzeker.

2 jaar geleden

Reactie op Jacquelinepiene

Dank jullie wel voor de berichten. Het is al afgenomen. Maar ben zo ontzett ...
Snap je angst schat..bij mij is het ook al afgenomen en begin ik weer van alles te voelen inclusief een opgeblazen gevoel, maar we blijven bidden!! Fingers crossed!!!

2 jaar geleden

Absoluut ❤️ blijven bidden

2 jaar geleden

Absoluut ❤️ blijven bidden
Voor wanneer staat je echo gepland

2 jaar geleden

Reactie op Vally75

Voor wanneer staat je echo gepland
Heb al een echo gehad 1,5 week geleden. Volgende week de volgende. Net weer het zelfde op de wc

2 jaar geleden

Ik ga denk ik zo het ziekenhuis bellen

2 jaar geleden

Zeker bellen meid! Als jij je zorgen maakt! 😌

2 jaar geleden

Zeker bellen meid! Als jij je zorgen maakt! 😌
Ik ga ook zo ff bellen, heb nu af en toe alleen maar bruin bloed...sinds vrijdag slaap en eet ik slecht

2 jaar geleden

Zeker bellen schat, heb nu ook alleen maar bruinbloed

2 jaar geleden

Ik heb gebeld. Voor nu is het ok. Ik gebruik bloed verdunners. Dus mogelijk een adertje. Mocht ik een echo willen wordt het geregeld

2 jaar geleden

Het bloeden is weer begonnen. Ben nu bezig om toch een echo te krijgen