Wij gaan volgende week naar Bali en nu was ik naar deet voor baby’s aan het zoeken, maar dat bestaat blijkbaar niet.
Ik kwam dus van die anti muggen stikkers tegen en ik vroeg me af of iemand die ooit heeft gebruikt en of het helpt.
En anders, wat raad je aan als anti muggen middel voor een kind van 7 maanden en een kind van 3 jaar?
Wat leuk, ik ga over 2 weken naar bali met baby van 7 mnd en peuter van 3,5😊
Bij ons zei het cb dat je voor zo'n vakantie wel deet mag gebruiken bij de kinderen, max 30%. Heb dat niet gevonden maar wel jungle iets met 20%. En de baby gaat slapen in een deryan tentje, voor de oudste hebben ze daar wel klamboes denk ik👍 veel plezier!
Ik heb dit gekocht op bol.com. Heerlijke lotion wat ik elke avond een beetje in z’n haar doe voor het slapen gaan, dit schijnt ook de muggen tegen te houden, weet niet of dat ook bewezen is 😅 maar sinds ik het gebruik is hij niet meer geprikt en het ruikt heerlijk!!
Ik heb deze nu ook aangeschaft. Zou ook tegen luizen helpen. Baadt het niet ...
Ik heb het trouwens overgegoten in zo’n spray flesje, ook spray ik een beetje op z’n armpjes en beentjes voor het slapen. Hoe werkt het bij jouw kleine?
Ik heb het trouwens overgegoten in zo’n spray flesje, ook spray ik een beet ...
Zo heb ik het ook gedaan. Ik vind het vooral wel lekker ruiken. Ze was voordien nog nooit geprikt door muggen, dus geen idee of het werkt. Ik spray het ook in het haar van de 5-jarige dochter voor ze naar school gaat. 1 keer een luizenplaag meegemaakt toen ze jonger waren, als ik dat zou kunnen voorkomen zou het alle geld waard zijn 😂.